vrijdag 6 mei 2022

Een dier op je kaart

 Bij Creative Sketchy Girls willen ze een dier zien op je kaart. Dat is voor mij niet moeilijk. Bijna op al mijn kaarten is wel een dier te zien.


Voor deze kaart combineerde ik weer verschillende papiertjes. (Wat ben ik blij dat ik al mijn papierblokken heb uitgezocht en nu allemaal losse velletje in een bak heb liggen. Zo kan ik veel makkelijker combineren.) Ik bedacht zelf een sketch en koos de zebra omdat ik die wel mooi bij het papier vond passen.

Ik geniet nog volop van mijn tweede vakantieweek. 's Ochtends als manlief nog thuis is rommelen we wat in huis en na de lunch ga ik knutselen, fietsen, naar het tuincentrum en ben ik onze keuken aan het uitmesten en herinrichten. Soms moet je eens met een kritische blik door al je spullen gaan. Ruimt enorm op!

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de zebra.
    Bij carlinskaartenparadijs vragen ze ook een dier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en wat zijn de dieren van Marianne Design leuk hè, verveelt nooit

    Geniet nog maar fijn van je vakantie!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vrolijk dit papier, past perfect bij die grappige zebra, leuk gedaan, Fijn weekend verder, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje! Geniet nog lekker van je vakantie.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De zebra past zeker goed bij het dp, dat heb je mooi bedacht.
    Wat een gezellige kaart vind ik dit.
    Daar is het echt weer voor geweest, opruimen en schoonmaken in huis, heerlijk!
    Fijn laatste weekend en dan weer aan het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke zebra leuk bijpassend papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De zebra staat mooi te shinen op die leuke papiertjes. Geniet nog van die laatste vakantiedagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Diertjes van Eline zijn altijd zo leuk om te gebruiken. Maak daar ook het liefst een kaart mee. Jouw kaar is ook weer super mooi. Alles past zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke, vrolijke kaart. De zebra is zo te zien ook blij dat hij op de kaart mag.
    Fijne vrije middag, het zonnetje maakt het extra aangenaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met zebra. De papiertjes leuk gecombineerd. Af en toe moet je de kastjes eens bij langs… Heb het onlangs ook gedaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart. Echt tof
    Stunning. Really cute
    grtjs Claudia

    mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
    Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuke kaartje met prachtig papier!

    BeantwoordenVerwijderen