donderdag 19 mei 2022

52 weeks to Christmas week 20

 En we gaan gewoon door met een kerstkaart op donderdag voor het blog van 52 weeks to Christmas:


Ik begon met een donkerblauw papiertje met gele stippen. Daarop een wit stuk met zilveren strepen en daaroverheen een witte strook met gele stippen. Er lag nog een gele cirkel met witte stippen en die maakte de basis af. Hierop de ijsbeer van MD en 3 kleine tekstjes.

Het reageren bij jullie staat even op een laag pitje. Doordat ik bezig ben met het opnieuw instellen van de dosering van mijn schildkliermedicijnen (ik ben in 3 weken al 2x omhoog gegaan in dosering en moet maandag weer bloedprikken) is mijn energie af en toe ver te zoeken. Ook het knutselen schiet er wat bij in. Gedeeltelijk door gebrek aan energie en gedeeltelijk door het mooie weer. Maar vanmiddag ben ik er met een kaart voor de nieuwe challenge van MD en vanavond ga ik mijn best doen om een flinke blogronde te maken.

16 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart. Succes met het instellen van de medicatie en ik weet uit ervaring dat het een tijdje kan duren voordat het goed gaat en stabiel blijft!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk en vrolijk kaartje met dat geel...
    he dat is vervelend geen energie, hopelijk is het schildklier probleem snel weer op orde...
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is een schattig kaartje geworden voor kerst.
    vervelend die schommelingen in dosering medicatie... hopelijk gauw een juiste dosering.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke ijsbeer vind altijd bij deze ijsbeer het is net of ie heel zachtjes komt aansluipen leuk do heb je gebruikt
    wat vervelend dat je opnieuw ingesteld moet worden op je schildkliermedicatie heel veel sterkte hoor en rust goed uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart met de ijsbeer het is echt een lieverd. O ik herken het met de schildklier medicatie zo lastig hoop dat het gauw weer stabiel is. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat staat de ijsbeer leuk op deze kaart! Hopelijk krijg je die schildklier schommelingen snel weer onder controle met de juiste dosering.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje....wat vervelend is dat Henriet.....hopelijk is het snel weer stabiel!
    Je kaartje is weer een hele mooie!
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de ijsbeer.
    Vervelend voor je.
    Beterschap.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooie kerstkaart heb je gemaakt met die leuke ijsbeer.
    Ik wens je beterschap met je gezondheidsproblemen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt edn mooie kasrt met de ijsbeer gemaakt. Ik heb deze imsl inmiddels ook.. maar nog niet aan tid gekomen om te de gebruiken. Na de vakantie maar. Veel sterkte met je schildklier lastig dat je opnieuw ingesteld moet worden. Sterkte ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt Henriet! Hoop dat je schildklier weer snel stabiel.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd weer, die ijsbeer. Hij komt mooi tot zijn recht op je mooie kerstkaart.
    Vervelend dat je medicatie moet aangepast, hopelijk is het snel op orde.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, leuke combinatie van papiertjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook deze kaart is héél leuk.
    Wat grappig dat je het geel nog een keer gebruikt hebt.
    Oeh, klinkt heftig, je schildklier problemen. Mijn schoonmoeder heeft dat ook en zij kan zich soms heel vervelend voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart! En dat zal veel energie kosten, de medicatie opnieuw instellen. Hopelijk is het snel goed ingeregeld en voel je je weer beter. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen