maandag 9 mei 2022

Mixed Media maandag

Kom ik er toch ineens achter dat ik vorige week maandag mijn Mixed Media maandag ben vergeten. Nou ja, het is ook geen moeten natuurlijk.
Vandaag laat ik jullie 4 labels zien die ik maakte met de rest stukjes van de babykaartjes die ik eerder dit jaar maakte:



Ik bewerkte de voorkant steeds met 2 kleuren distress-oxide. Daarop een texture stans van MD en daarop steeds 2 bloemen en takjes die matchen qua kleur met de inkt.
Zo leuk om te doen en best een snel resultaat.
Deze scraplings zijn handig om op voorraad te hebben. Leuk als label aan een bloemetje of cadeautje. 

Onze fietstocht gisteren was heerlijk! We zijn 6 uur buiten in beweging geweest. Af en toe was het op de vlakte wel wat fris maar 's avonds merkte ik toch wel dat de zon wel kracht had, mijn hele hoofd was rood.
Jammer genoeg kreeg mijn camera onderweg kuren. Ik heb dus maar 1 foto om aan jullie te laten zien:


Deze Geelgors bleef net lang genoeg op het paaltje zitten. Deze vogeltjes wel vaker gezien maar nog niet op de foto gezet. Helaas lukte het niet om een foto te maken van de grutto, de hele donker gekleurde ree en buizerd die heel dichtbij langs vloog. Wie weet een volgende keer.

14 opmerkingen:

  1. Inderdaad jamai voor de voorraad en ik vind ze héél mooi. De kleuren van de achtergrond lopen mooi over.
    Klinkt als een prachtige dag een route en veel gezien. Jammer dat je camera niet meewerkte, maar de foto van deze vogel is héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn prachtige labels geworden! Leuke foto! Ik leer hier elke keer bij over vogeltjes waar ik nog nooit van gehoord heb.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke labels heb je gemaakt zeg. Echt prachtig zo. Mooie foto van dat vogeltje.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo die zijn leuk geworden, dit vogeltje zijn naam kende ik ook nog niet, mooi op de foto gezet fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie labelt met de mixed media in de vrolijke kleurtjes wat een leuke rasters heb je gebruikt
    mooie foto van het vogeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten heb je met de mooie achtergronden gemaakt. Het was zeker mooi fietsweer. Waar jullie was het frisser dan. In ons in de buurt…. Je hebt een prachtige foto van de geelgroene gemaakt. Dat is een treffen als je vogels zo mooi op de foto kan krijgen. Want ze willen niet graag poseren… lekker genieten buiten op dit moment de natuur is nu op zijn mooist. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaartjes en een prachtige foto! Wij hadden gisteren ook een fietstochtje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je gave scraplings gemaakt Henriet....zeker leuk om op voorraad te hebben!
    Mooie foto van de geelgors!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. En zo te horen een heel geslaagd uitje, de fotos is erg goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je dacht:"vorige week vergeten dus nu maar meteen 4 creaties"? Ze zijn stuk voor stuk mooi, knap gedaan.
    Je foto is ook heel mooi, jammer dat de rest niet lukte, had ik ook wel graag willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie MM scraplings, met een leuke achtergrond en toch met stansjes erbij, daar hou ik van. Het was gisteren best fris, bij ons ook, 's avonds de verwarming nog aan gehad..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supermooi in deze kleuren
    This is fabulous.
    Claudia

    mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
    Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om zo je restjes op te maken. En ja zo mooi die natuur. En tof als je het zo mooi op de foto kan zetten. Hopelijk doet je toestel het snel weer.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Volgens mij heb ik zo'n labeltje van jou bij de fles gekregen!
    EN wat leuk die geelgors..

    BeantwoordenVerwijderen