zaterdag 7 mei 2022

Hieperdepiep

Vandaag ben ik al weer van de partij. Dit keer met een kaartje voor Cheerful Sketches. Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op sketches dus deze challenge was in no-time geklaard:


Ik gebruikte weer papiertjes van de Action. De kat, bloemetjes en de tekst zijn van MD. Verder is er niet heel veel over de kaart te vertellen.

Gisteren verliep mijn dag iets anders dan ik had gepland. Toen ik wakker werd merkte ik het meteen al......migraine. Tegen beter weten in toch naar beneden gegaan maar na een half uurtje toch maar weer naar boven. Gordijnen dicht (gelukkig hebben we verduisterende gordijnen) en liggen. Ik heb niks van de dag meegekregen, alleen geslapen. Om half 7 wakker en een cracker gegeten en onder de douche. Om 9 uur lag ik er weer. Tot vanochtend 4 uur. Toen was ik klaarwakker maar de migraine is gelukkig over.

18 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Henriët.
    Wat vervelend migraine.
    Ik weet wat het is, maar gelukkig ben ik er vanaf.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O zo`n migraine aanval dat is zo vervelend, geweldige kaart en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige poes, leuk dp heb je gebruikt ik heb het ook het zijn zulke leuke dessins en kleurtjes
    fijn dat je migraine weer over is
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een opluchting dat je migraine weer over is, je maakte een mooie kaart met de schattige poes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart, mooie papiertjes heb je gekozen.
    Gelukkig is je migraine over, want dat is echt niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Henriët wat een lieve kleurtjes en uitstraling! Gelukkig is je migraine weer over en kun je weer je ding doen...is echt verre van fijn! Geniet van je weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en mooi papier gebruikt .
    Weet wat het is , maar gelukkig is het weer over , komt nooit goed uit dus gaat je planning niet door. Fijn dat je dan kan slapen bij mij lukt dat niet.
    Fijn weekend.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi dsp,
    migraine is vervelend, gelukkig ken ik het niet uit eigen ervaring. lijkt me vreselijk
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kaart met de poes en het leuke papier! Fijn dat de migraine weer over is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart met de poes. Leuke schets uitwerking. . Je hebt het papier erg mooi gecombineerd. Leuk dat er zoveel verschillende kaarten met deze schets zijn gemaakt. Wat jammer dat je gisteren in je bed moest blijven…. Gelukkig dat je er vandaag weer bent. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend van die migraine, hopelijk knap je snel weer op, je kaart is superleuk
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kaart en wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Fijn dat de migraine weer over is, lijkt me geen pretje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart heb je gemaakt! Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful. Balen dat je migraine had. Zo naar! Hopelijk was het snel over!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig achtergrond papiertje en wat een schattige kaart.
    Ooooh, zo vervelend, Migraine!!
    Ik heb er ook last van, niks helpt dan, alleen slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een pracht van een kaart gemaakt met onze sketch Henriët!!
    Wat heb je lekker vrolijk papier gebruikt.
    Erg joh, dat je last hebt van migraine. Pfff ik kan er gelukkig niet over meepraten, maar weet van broer dat dat absoluut geen pretje is. Sterkte!
    Maar wel superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke en mooie kaart, Henriet.
    Ik heb weleens last van hoofdpijn, maar gelukkig nooit van migraine. Wat een ellende als ik het zo lees.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous. I like it. Thanks for joining the challenge of Cheerful Sketches. Hope to see you again. Greetings Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen