zaterdag 21 mei 2022

Knutseldate met Monique

Afgelopen dinsdag was ik weer een dagje bij Monique om samen te knutselen. Monique zou eigenlijk een week eerder bij mij komen maar toen kon ze helaas niet. En omdat manlief deze week nachtdienst had kwam Monique niet bij mij maar reed ik weer naar Monique.
Ze had deze keer niets voorbereid en dus gingen we lekker kliederen op de manier waar we zelf zin in hadden. We maakten beiden een pagina voor in onze art-journal:


Ik maakte eerst een achtergrond met 3 kleuren inkt. Daarop kwam allerlei stempeltjes en blauwe stipjes met een stencil. Daarna kwam een lastig moment.....het uitzoeken van stempels uit Monique haar grote voorraad stempels. Het werden deze leuke vogels van Katzelkraft. Toen ik de tekst er bij had geplakt vond ik de kaart nog wat kaal en dus kwamen er nog 3 blaadjes blij. Thuis in mijn art-journal geplakt. Dat werd ook weer eens tijd want na februari had ik er niks meer in gedaan.
Gaan jullie ook bij Monique kijken? Zij maakte iets heel anders maar ik vind het prachtig geworden.

Onze volgende knutseldate is pas in september. Het was dit keer lastig plannen door de vakanties.

8 opmerkingen:

  1. Super leuk deze kaart, mooie stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie pagina mooie achtergrond en leuke stempeltjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit leuk geworden, deze vogels van Katzelkraft heb ik ook maar gebruik ze weinig, dit is wel weer een leuk idee! bedankt voor je inspiratie
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, zo vrolijk!de achtergrond maakt het helemaal vrolijk met al die kleurtjes, maar de vogeltjes dragen zeker ook hun steentje bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo lijkt ie nog mooier dan dat ie al was! Prachtig gedaan. Ik vond het weer reuzegezellig en kijk nu al weer uit naar september. Maar straks eerst vakantie vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gemaakt. Die stempels zijn zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige pagina heb je gemaakt.
    Mooie achtergrond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoeveel jij met inkt bent gaan werken, mooie groei hierin. Wat zijn de stempels mooi hè? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen