maandag 30 mei 2022

Mixed Media Maandag

Na 2 weken even geen mixed media post op maandag ben ik er nu weer met een kaartje met inkt en stempels.
Bij de Lift Challenge vragen ze een kaartje met angled inkt blending. Klinkt ingewikkeld maar als je het filmpje bekijkt op het blog van de liftchallenge dan is het goed te doen:


Ik gebruikte 5 kleuren inkt om de strepen te maken en langwerpige post-it papiertjes om af te plakken. Volgens manlief lijken de gele en groene strepen wel op akkers waar de vogeltjes over vliegen en de blauwe strepen zijn dan natuurlijk de lucht. De lieve vogeltjes zijn de stempeltjes Tweet-Tweet van La-La-Land. Gekocht op de beurs in Nijkerk en nu voor het eerst uit hun verpakking. Ik heb het inktgedeelte gemat op geel en dat op een witte kaart geplakt.

Ik laat deze kaart ook meedoen bij Mixed Media Lovers.

Zaterdag had ik een heerlijk dagje voor mezelf waarop ik heel veel en eigenlijk niks heb gedaan. Wat gerommeld in huis, kaartje gemaakt, nieuwe kleren en nieuwe knutselspullen gekocht en 's avonds naar een wedstrijd van Donar geweest. Zondag zijn manlief en ik naar Tubbergen geweest waar we een cache-route hebben gefietst. Een mooie route door een prachtige omgeving. Ik ben weer helemaal opgeladen voor de nieuwe week!

15 opmerkingen:

  1. Mooi en leuk kaartje. grappig die vogeltjes.
    fijne week .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de schattige vogeltjes wat een mooie achtergrond heb je erbij gemaakt leuke challenge is het hè
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een toffe kaart met die achtergrond, de vogeltjes staan er schattig bij! Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig en vooral een leuk kaartje met de 🐦 🐦 . Leuk dat je geslaagd bent voor nieuwe kleding. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat dacht ik dus ook meteen, lucht en land.
    Maar je hebt het niet zo bedoelt lees ik? Hihi, soms pak je gewoon kleuren die je mooi vind bij elkaar en pakt het voor iemand anders ineens heel anders uit, die ziet er dan iets in wat hij niet bedacht hebt.
    De vogeltjes zijn lief en heb je mooi gekleurd en uitgeknipt.
    De tekst zelf geschreven?
    Wat fijn dat zo'n lang weekend je zoveel extra energie oplevert. Nu nog even een paar weken knallen en dan heb je lekker zonder vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie achtergrond met de ink blending techniek en wat schattig zijn de vogeltjes! Superlief en vrolijk kaartje! Dank je wel voor je deelname aan de Liftchallenge, Henriët.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Henriët.
    Leuk gedaan.
    Mooi afgewerkt met de vogeltjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te lezen heb je een heerlijk weekend gehad! Fijn om opgeladen een nieuwe week te starten... Je kaartje is heel vrolijk en mooi geworden

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart super! De strepen lijken inderdaad op een landschap, zo zag ik dat ook. De vogeltjes zijn heel leuk, die gaan we vast nog vaker op je creaties zien.
    Heerlijk, zo'n weekend die goede energie geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en vrolijke kaart met de lieve vogeltjes, je achtergrond is echt super gedaan,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben het helemaal met manlief eens hoor. Ik moest ook meteen aan van die akkers denken en dan al die gezellige vogeltjes op zoek naar wormen en kleine insecten. Heel erg leuk! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige vogeltjes. Mooie kaart maakt je. En zo te lezen heb je een leuk weekend gehad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt . De vogeltjes komen zo mooi uit op deze leuke achtergrond. Wat fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuke kaart is het! EN wat is het mooi gelukt met de kleuren. Heerlijk zo'n dag. Ik hoop binnenkort weer eens een door de weekse dag helemaal niets te hebben..op het moment heb ik elke dag iets en ook al is het maar voor een uur of anderhalf, je houdt er de hele dag rekening mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bij mij precies hetzelfde, landbouw, akkers, velden geef het een naam. Mooi gedaan en heel schattig de vogeltjes erbij. Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen