dinsdag 3 mei 2022

Challenge 52 weeks to Christmas

Voor de april challenge van 52 weeks to Christmas vragen ze cirkels en de kleur geel op je kaart. Cirkels is niet zo'n probleem maar geel op een kerstkaart is toch wel even een dingetje. Op zoek in mijn papiervoorraad kwam ik een oud blokje van de Action tegen met pauwenpapiertjes. Hierin ook donkerblauw met strepen en stipjes en ook een velletje met geel:


Samen werd het deze kaart. De sneeuwpop is mooi neutraal van kleur en past met een gele sjaal dus heel goed bij het dp. Nog een witte en een gele kerstboom en 3 tekstbannertjes en ik voldoen aan de challenge.

Vanavond ga ik met oudste zoon naar een wedstrijd van Donar. Dit is de eerste wedstrijd in de play-offs. Een best of 3 serie tegen Aris uit Leeuwarden. Ik ga heel hard juichen en duimen dat ze doorgaan naar de volgende ronde. Volgens de berichten zullen alle spelers vanavond speelfit zijn. Het is een seizoen met veel blessures geweest.

21 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje en dat geel doet het heel mooi bij je kaartje! Mooi die pauwenveren. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tjonge, dit is een prima kerstkaartje, erg leuk geworden
    veel plezier vanavond
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuke indeling van de cirkels en de schattige sneeuwpop
    veel plezier vanavond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt om je winterse kaart met geel te combineren Henriët. Een mooie kleur geel ook. Een mooie kerstkaart voor deze challenge.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je je leuk uit laten dagen. Het is een hele mooie kerstkaart geworden . Nu ben ik anoniem….. op de iPad… ik krijg het niet anders… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan met die sneeuwpop. Mooi met het geel er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is je gelukt Henriët, heel mooi kaartje met leuke sneeuwpop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaart met de cirkels en de sneeuwpop. Met de gele sjaal en boom heb je de opdracht perfect volbracht! Veel plezier vanavond!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke kaart met mooie kleurcombinatie. Zo kan geel prima op een kerstkaart hoor!
    Veel plezier vanavond, succes met aanmoedigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje in een mooie kleuren combinatie. Lief met de sneeuwpop erop.
    Veel plezier!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is deze kaart leuk geworden zeg...geel en toch winter/kerst dat heb je mooi voor elkaar gekregen...leuk papier zeg...
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is leuk! Mooie boompjes zijn het! Was even nadenken, maar ik heb er ook een gemaakt, hier. Morgen op mijn blog. Fijn dat je weer fysiek naar wedstrijden kunt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
    Awesome card
    Claudia

    mocht je mijn nieuwe blognaam nog niet hebben, zie de info hieronder
    Ik ben nu te vinden onder mijn nieuwe blognaam Claudia's kaartjes met een nieuw URL: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel geslaagde kaart voor de uitdaging, Henriët! Mooi papier vond je nog in je voorraad, dat vind ik dan weer leuk aan zo'n uitdaging, ook met bijvoorbeeld het KKT: zoeken in de voorraad naar geschikte papiertjes. Leuk met de sneeuwpop met zijn vrolijk gele sjaal.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geslaagde kaart zeg Henriët. Ik kon nog niks bedenken voor de challenge, maar ik heb toevallig precies hetzelfde blokje nog ergens geloof ik. Wie weet dat ik daar ook iets mee kan. Ik ga vanmiddag maar eens mijn DP voorraad induiken haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart met de cirkels en de sneeuwpop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Henriet,
    Wat een leuke kerstkaart in geel en cirkels er bij! Ze springt meteen uit het ook tussen de andere deelnemers... Dit kan wel eens een winnaar worden!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kerstkaart met schattig sneeuwpopje!
    Bedankt voor je deelname aan onze maandchallenge op het 52 Weeks to Christmas blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel toffe kerstkaart voor onze maandelijkse challenge! Mooi hoe je cirkels en geel er op verwerkt hebt!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen