woensdag 11 mei 2022

Annemarie en Merit in de lift

Bij Mijn Hobbyhonk Challenges is het deze keer de bedoeling dat je een kaart van een gastdesigner lift. Ik heb een kaart van Merit en Annemarie uit 2019 gelift:


En dit was de kaart die ik heb gelift:


Ik ben dicht bij het originele kaartje gebleven. Mijn tekst is anders want deze kaart gaat naar vrienden van ons die gaan samenwonen. Maar voor hen niet in een nieuw huis. Hij blijft in zijn eigen huis en zij trekt bij hem in. Samen vond ik dus wel toepasselijk. Daarom ook 2 hartjes in plaats van 1.

Vandaag moet ik weer werken. Door ons weekje naar België en daarna nog een week vakantie voelt het alsof het heel lang geleden is dat ik heb gewerkt. Heb er weer zin in! Nog 9 weken en dan begint in het noorden de zomervakantie. Maar eerst nog Cito-toetsen, rapporten schrijven, oudergesprekken, schoolreisjes. Kortom een leuke maar drukke tijd voor de boeg.

15 opmerkingen:

  1. Erg leuk gedaan, mooi kaartje is het zo geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi lift kaartje met het leuke dp en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje heb je gelift, goed gelukt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk! Omdat je de kleuren nét andersom hebt gedaan lijkt het een heel andere kaart. Werkse!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke liftkaart Henriët.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoek de verschillen😁.
    Wat een leuk idee om "samen" erop te zetten.
    En mooie kaart waarbij je mooi dp gebruikt hebt.
    Drukke tijden nog voor jou, maar het aftellen kan beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gelift je kaartje van A & M. mooie look a like! Die 9 weken vliegen zeker weten snel voorbij Henriët,... werk ze!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lift heb je gemaakt, ik vind het huisje altijd zó leuk op een kaart. Nu Ed thuis hebben we helemaal geen erg meer in vakanties en einde van het schooljaar,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke lift kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke lift kaart heb je gemaakt. Echt heel leuk gedaan. En inderdaad heel toepasselijk :-).
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie lift Henriët! En wat fijn dat je vakantie zo lekker lang heeft gevoeld. Nu heb je weer een drukke tijd voor de boeg; succes! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk lift is het! Die hartjes vind ik erg subtiel.
    Peter had ook het idee van lang vakantie. Ik heb mijzelf 2 weken in de herfst gegeven. In het voorjaar lukte het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe liftkaart, ik had deze ook uitgekozen om te liften. Tof met dat tekststansje.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende lift Henriët. Zo grappig om te zien hoe vaak deze kaart van Annemarie en Merit gelift is.
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    Fijn dat 2 weken vakantie je zo goed gedaan hebben..... een volle accu nodig voor een zeer drukke schooltijd 😉.

    BeantwoordenVerwijderen