zondag 8 mei 2022

Veel geluk

Vandaag een kaartje met alweer het lieve beertje. Het beertje wenst de ontvanger van de kaart veel geluk. Voor wie en voor welke gelegenheid dit wordt weet ik nog niet dus ik kan er nog alle kanten mee op.


Ik laat deze kaart meedoen bij 4 Season Challenge blog want daar willen ze vellum op je kaart zien (de vleugels van de libelle's), bij Carlin's Kaartenparadijs (2e inzending) waar ze restjes papier + een dier willen zien en bij Creatiev Sketchy Girls (2e inzending) waar ze een dier op je kaart willen zien.

Gisteren was het feestje van de vriendin van mijn vader. De kaart die Annemijn voor haar maakte viel goed in de smaak. Hij is de hele kring rond geweest.
's Avonds zijn manlief en ik met oudste zoon en zijn vriendin naar Donar geweest. Het was de derde wedstrijd in de best of 3 serie in de kwart finale van de Play Offs. Dit was dus een must win wedstrijd. En dat is gelukt. Na een mooie wedstrijd heeft Donar gewonnen met 99-82 en gaan dus door naar de halve finale. De eerste wedstrijd daarvan spelen ze dinsdag uit in Den Bosch.

Vandaag gaan manlief en ik fietsen in Friesland. Daar liggen nog weer 2 leuke geocache routes.

13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met de lieve beer en leuke libelles!
    Bedankt voor je deelname aan onze vellum-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met het vellum Henriët.
    Fijne fietstocht.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heelleuk deze kaart, mooie vleugels voor de libelle, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje met het beertje erop. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en schattige beertje leuke verdere details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke kaart, de eer is erg breed inzetbaar, haha.
    Veel plezier vandaag, ik hoop dat het weer net zo mooi is in Friesland als nu hier in Noord-Holland, prima fietsweertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie en vrolijke kaart.
    Een hele fijne en zonnige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met de leuke beer en grappig de libellen met vellum vleugels, hier is het zonnig maar er staat een frisse wind, ik hoop dat het in Friesland beter is,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje! En de kaart van Annemijn? Heb ik die ook gemist? Tja, tijd voor bloggen had ik weinig, ik ga op zoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Echt zo gezellig met de beer en klavertje 4. Heel mooi.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh zo schattig.
    Dit beertje met zijn klavertje vier is zo leuk.
    Een mooi achtergrondje met leuke papiertjes heb je erbij gemaakt.
    Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart met velum erop.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly(DT4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen