donderdag 10 maart 2022

Marianne Design Challenge 290

Voor de nieuwste challenge op het Marianne Design Challenge blog was het mijn beurt om het onderwerp te bedenken en ik wil graag een huis of huisjes op je kaart zien. Ik maakte een zomerse kaart met strandhuisjes:


Ik stanste de rechthoekige layout stans uit creme-kleurig papier en plakte het op een stukje dp. Ik besloot er geen andere papiertjes weer in te plakken omdat je dan bijna niets meer van dit papier zou zien. Ik maakte duinen uit kraft papier waar ik randjes afscheurde. Die randjes kregen een kleurtje met distress inkt. Linksboven kwamen 2 blauwe huisjes en voor de huisjes een parasol en 2 strandstoelen. Rechtsonder paste 1 huisje. Verder de vuurtoren, het anker, flessenpost en schelpjes toegevoegd. Tenslotte nog de tekst die ik helemaal bij deze kaart vond passen.

Gebruikte materialen:
LR0730: Layout A6
PK9163: Pretty papers bloc Sea Sparkle
LR0662: Strandhuisjes
COL1497: Eline's zeezicht (anker en vuurtoren)
COL1484: Eline's Beach fun (fles)
CR1363: Schelpen
CS1024: Strand stempels

Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal bedenken met een huis of huisjes op je kaart. Je hebt weer 2 weken de tijd om mee te doen en zoals altijd zijn er weer leuke prijsjes te winnen.

13 opmerkingen:

  1. Oooh wat een prachtige kaart met huisjes. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk en je krijgt er een heerlijk vakantie gevoel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je leuk bedacht, ik ga eens broeden op een idee.
    Je hebt een heel leuke voorbeeldkaart gemaakt, heel zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige strandkaart Henriet en superleuke opdracht,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke strandkaart. Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtig voorbeeld gemaakt voor de nieuwe challenge!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en leuke challenge!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke challenge heb je verzonnen en je maakte een prachtige voorbeeldkaart. Ook je kerstkaart is mooi geworden, de sneeuwpop blijft leuk. Zo jammer dat we zo weinig sneeuw hebben tegenwoordig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt! Heel leuk. De stans van MD heb ik ook, dat frame. Ligt klaar op mijn tafel.
    En joh, 4 dagen weer werken... weet je wat wij tegenwoordig zeggen als ik extra moet werken? "Weer een week eerder bij ons pensioen".

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk zomers kaartje. Echt heel erg mooi gedaan. En wat een leuke challenge heb je bedacht.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de vrolijke huisjes op het strand verdeeld in de layout,
    ga op zoek naar mijn huisjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuke kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk strandhuisjes kaart, mooi dat frame er omheen
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen