dinsdag 26 juli 2022

Zon, zee & strand

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de sketch van Creative Sketchy Girls. Ik heb er een zomers kaartje mee gemaakt:


Het papier komt uit het blok Summer Vibes van MD en ook de flamingo zwemband, de beer en de camera zijn van dat merk. Nog een paar waterdruppels toegevoegd want dat vind ik wel mooi op dit kaartje.

Dan wil ik iedereen die mij een kaart heeft gestuurd voor mijn verjaardag bedanken. Zo leuk om al die enveloppen open te maken tijdens het ontbijt en dan al die mooie kaarten te bewonderen.

Anita, Suzan, Anita, Elle-Jeanne, Diny en Claudia.

Angelique, Nelleke, GerJanne, Ineke, Daphne en Monique.

En de 5 winnaars van de verrassing: Karien, Ellen, Jantine, Marjolein en Ellie.

Voor de foto heb ik de kaarten even op tafel gelegd maar ze staan gezellig in de erker samen met de andere (niet zelfgemaakte) kaarten die ik kreeg. Ik denk dat ik ze pas opruim als wij uit Ierland terug komen.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke zomerse kaart.
    Gezellig al die verjaardagskaart, je hebt een flinke stapel mogen ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk zomers kaartje, en wat een mooie variatie aan verjaardagskaarten, kun je na genieten van al de mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk zomers kaartje Henriët.
    Lekker na genieten van al die mooie verjaardagskaarten.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke zomerse kaart heb je gemaakt en wat een mooie verjaardagskaarten heb je ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke zomerse kaart heb je gemaakt, de beer is inderdaad van alle markten thuis! En wat een stapel verjaardagspost heb je gekregen, leuk om zo verwend te worden! Nog van harte gefeliciteerd! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je zoveel verjaardags post hebt gekregen… ik zie de mijne er nog niet bij. Hopelijk komt die nog.. Wel op tijd verstuurd. Zal nog ergens bij de post zijn. . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het schattige beertje leuk dp heb je gebruikt je hebt er een gezellig tafereeltje meegemaakt
    wat een leuke kaarten heb je gekregen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh nu lees ik pas dat ik gewonnen heb (nadat ik de superleuk mal in de brievenbus heb gevonden). Hartstikke bedankt Henriët, veel te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart geworden. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Creative Sketchy Girls. Groetjes van Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi in deze kleurtjes leuk dat je meedoet bij Creative sketchy girls groetjes Josje Dt

    BeantwoordenVerwijderen