donderdag 28 juli 2022

52 weeks of Christmas week 30

Vandaag een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas met gedeeltelijk dezelfde papiertjes als vorige week. Maar door de andere sketch en invulling is het een heel ander kaartje geworden:


Ook deze basis maakte ik vorige week dinsdag buiten toen het zo warm was. Twee dagen later onweerde het hier 's middags en toen het kaartje afgemaakt met het rendier en de tekst.

Gisteravond een rondje gefietst door het Drentse AA gebied. Dat is zo'n beetje onze achtertuin.  Ik had mijn nieuwe camera mee en heb best een aantal mooie plaatjes geschoten. Hier zien jullie een paar:




19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. De foto’s zijn prachtig. Het is daar zeker mooi . Wij fietsen er ook weleens. Heb je een mailtje gestuurd… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje...en je foto's zijn schitterend.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Henriët,
    Wat een leuke kaart weer. Heel erg leuk. Mooie foto's heb je gemaakt. Heel mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zijn je foto`s , voor de week weer een leuk kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart en wat hebben jullie een gezellige "achtertuin"!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke kerstkaart in natuur tinten. Mooie foto's Henriët.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart met de eland is weer prachtig, en de foto's zijn ook super mooi. Toen ik nog in Ureterp woonde gingen wij daar ook vaak fietsen in dat gebied. Heel erg mooi daar.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met het leuke dp en het rendier het past zo mooi bij elkaar
    mooie foto's heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart in deze naturel tinten en wat heb je prachtige foto's gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart. En mooie foto's heb je gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Henriët!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel leuke kaart met het blije rendier.
    Mooie scherpe foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie foto's maakte je Henriët. Wat geweldig dat je vlakbij zo'n mooi gebied woont!
    Je kaartje is ook tof!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met een andere sketch krijg je een heel ander kaartje, dat vind ik altijd zó grappig om te zien.
    Dit is een leuke vind ik, ik vind de eland echt de blikvanger van deze kaart.
    Wauw, wat een mooie foto's heb je gemaakt. Je bent vast heel blij met je nieuwe toestel.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart zo met het rendier erop. Mooie rustige kleuren. En wat een mooie foto’s gemaakt en wat kwam je veel tegen onderweg. Schitterend. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat super leuk weer je kaartje !!
    Ook hele mooie foto's!!
    Ik heb er eergisteren eentje gemaakt van een uil bij de valkerei.
    Ik ben heel benieuwd hoe die er op de computer uitziet.
    Fijn weekend alvast!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's zeg, dat ziet er uit als een mooie ronde fietsen. Je kerstkaart is ook leuk! Altijd leuk om te zien hoe anders een kaart wordt met een andere sketch. Kan echt een groot verschil maken. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuke kaart met het rendier en de mooie papiertjes bij elkaar. Je foto's zijn prachtig, knap hoor, dat je al die dieren er zo mooi op krijgt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooie foto's heb je gemaakt van je achtertuin ;-)
    En je kaart is leuk. Ik ben ook hel nieuwsgierig naar je kaart van vandaag. Die zie ik als ik wakker ben na mijn nachtdienst...

    BeantwoordenVerwijderen