zaterdag 23 juli 2022

Take me to the ocean

Het is nog geen maandag maar ik ben er vandaag al met een mixed media werkstukje. Hierbij heb ik weer gebruik gemaakt van mijn gewonnen pakket van Pronty Crafts en spulletjes van Marianne Design:

Ik maakte dit tafereeltje in een slimline shadowbox van DDBD. Leuk om af en toe te gebruiken maar altijd wel een heel werk om te vullen. Deze shadowbox gaat naar onze oudste zoon. Hij is in augustus jarig en zowel hij als zijn vriendin zijn erg actief bij de reddingsbrigade. Daarom vond ik de twee verliefde zeepaardjes wel toepasselijk.

Gisteren vlak bij Nijmegen (tussen Molenhoek en Malden waar de 30km en de 40 en 50 weer bij elkaar komen .....voor de kenners van de route van de 4daagse) een dik uur op onze jongste zoon zitten wachten. Heel gezellig samen met heel veel anderen die ook op familie en vrienden stonden te wachten. Via de locatie op Wattsapp was het heel makkelijk voor hem om te zien waar ik was en voor mij om te zien of hij al in de buurt was.

Hier zie je hem aan komen lopen. Het is de blonde jongeman rechts met het oranje shirt aan. We hebben even zitten kletsen, eten en drinken en toen moest hij nog door voor de laatste 8,5 kilometer. Het was niet gemakkelijk en hij heeft een aantal flinke blaren maar hij heeft het gehaald. Vandaag vroeg hij zich wel af hoe hij de 70 traptreden naar zijn appartement in Maastricht weer op moest komen maar dat is ook gelukt heb ik inmiddels gehoord.

9 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtig onderwater tafereeltje! Ohoh, die blaren, mijn broer heeft ook meegelopen, en waggelt nu ook door het huis zoals hij schreef! Heel knappe prestatie van al die lopers!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke shadowbox kaartje. Of is het dan meer en schilderijtje?
    En wat knap zeg van je jongste. Echt een super prestatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een superleuke schilderij-kaart! Heel toepasselijk als ik het zo lees, mooi gemaakt met die mooie achtergrond en de zeepaardjes.
    Knap vannje zoon, een heel mooie prestatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi onderwater tafereeltje, heel mooi met de achtergrond de zee paardjes zijn top. Knap van je zoon zo`n 4 daagse.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je leuk gemaakt!!
    Je ziet helemaal niet dat jij denkt "poeh, best lastig om te vullen".
    Heel leuk bedacht, de verliefde zeepaardjes.
    En de achtergrond vind ik zo mooi.
    Dat mixed media is helemaal iets wat jij je eigen hebt gemaakt hè.
    Ik vind het zooooooo knap van al die 4daagse lopers!! Toppers zijn het, allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een mooi kaartje wat een mooi tafereeltje is het geworden met de vrolijke kleurtjes en leuke details en supergave achtergrond
    fijn dat je zoon het heeft gehaald met het warme weer top hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk schilderijtje van een onderwater wereld.
    Je kan trots zijn op je zoon , knap hoor ook de andere natuurlijk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer leuk gedaan Henriët.
    Leuk tafereeltje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen