maandag 4 juli 2022

Mixed Media Maandag

Vandaag laat ik weer een kaartje zien met inkt en stempels:


Bij de Liftchallenge is het deze keer de bedoeling dat je een kaart maakt met een kader, daarop stempels en tenslotte afwerken met een witte stempel. Ik plakte het kader af met washi-tape en maakte het middenstuk nat. Daarop bracht ik  met een penseel 3 kleuren inkt aan. Daarop 3 zigzagrandjes en een tekst en tenslotte de witte bloem van Ludiec.

Als deze kaart online komt ben ik op weg naar de huisarts. Ik moet weer bloedprikken voor mijn schildklier. Al vanaf februari laat ik iedere 6 weken bloedprikken om te zien hoe het met mijn waardes is. Tot nu toe werd de medicatie iedere keer verhoogd. Hopelijk is het nu stabiel.

13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje voor de challenge mooie kleuren en stempels heb je gebruikt
    sterkte bij de huisarts en hopelijk komt het goed
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Echt prachtig die achtergrond, die zwart witte bloem. Erg mooi gedaan. Succes bij het bloedprikken.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige condoleance kaart Henriët.
    Mooie achtergrond weer.
    Succes met bloedprikken.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie sterkte kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ans Gilbert04 juli, 2022

    Hele mooie sterkte kaart, kleurtjes ook leuk. Hopelijk is het nu stabiel, zo net voor de vakantie. Jullie gaan naar Ierland toch?
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lift, de bloem van Ludiec is hier perfect voor! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Henriët!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie ingetogen kaart.
    Hopelijk kreeg je dit keer beter nieuws bij de huisarts.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sterkte kaart. Een mooie bloem heb je erop. Ste4kte me5 je schildklier. Hopelijk dat je nu genoeg krijgt en de dosis niet verhoogd hoeft te worden. Sterkte ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige sterktekaart, mooie kleuren en mooie bloem. Wat een superleuke kaart met meneer Mol in de luchtballon. Hopelijk zijn de waarden deze keer beter, ik ben benieuwd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, de schildklier is een echte klier, ik hoop dat het nu allemaal goed is. Wat is dit een prachtige kaart geworden, mooie kleuren en het zigzaglijntje maakt het af. Klasse! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow....wat een GAAF kaartje Henriet!
    Hopelijk was het goed bij de huisarts.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi stijlvol condoleancekaartje Henriet! Dankjewel voor je bijdrage aan de Lift challenge. Ik hoop dat de uitslag van je schildklier waardes goed was.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig voor deze gelegenheid. Heel erg mooi gedaan!
    Heel erg leuk dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen