woensdag 6 juli 2022

Challenge 52 weeks to Christmas

Iedere laatste donderdag van de maand komt er op het blog van 52 weeks to Christmas een challenge online. Deze keer is de opdracht: gebruik een pinguïn op je kaart. Erg leuk want de pinguïn hoort bij mijn lievelingsdieren.

Ik maakte de achtergrond blauw met 2 tinten blauwe inkt. Daarop maakte ik met geel de sterrenhemel. Aan de onderkant plakte ik een strookje lichtblauw. Dat is het water waarop de ijsschots drijft. Op de ijsschots de nieuwe sterrenkijker van MD met daarnaast de pinguïn. 

Een kort berichtje vandaag. Weinig nieuws te melden verder. Donderdag ben ik er weer. Dan met mijn wekelijkse kerstkaart. Daar is geen pinguïn op te bekennen. Voor iedereen een fijne woensdag!

19 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje met deze mooie achtergrond, en die sterrenkijker leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart, die sterrenkijker is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige pinguïn, ik ben benieuwd of ie nog nieuwe sterren ontdekt met zijn kijker, leuk tafereeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk deze pinguïn als sterren kijker.
    Leuk tafereeltje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke winterse kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke kaart pinguin die aan het sterrenkijken is...geweldig!!
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart met de pinguïn. Ik sta altijd nog in dubio om die aan te schaffen. Jij hebt er een geweldig mooi tafereeltje van gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof kerstkaartje met die leuke pinquin erop.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super leuk !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart met die pinguïn op de ijsschots naast de sterrenkijker!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is ontzettend leuk! Die pinguïn heb ik even in mijn handen gehad, maar uiteindelijk heb ik een kaart met 4 pinguïns erop. Wie weet bewaar ik hem wel voor iemand bij wie de pinguïn tot een van de lievelingsdieren behoort ;-)
    Je lift kaart is ook geweldig !! Net even bekeken! Supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk bedachte kaart met de pinguin en de sterrenkijker!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk slimline kaartje! Grappig de pinguin die naar de sterren kijkt! Gezellig dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk die pinguïn met zijn sterrenkijker, volgens mij heeft hij een nieuwe ontdekt hihi. Een leuke kaart Henriët, dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk bedacht Henriet....super gaaf kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, die pinguïn die sterren kijkt, Henriët! Hij heeft er een mooie heldere nacht voor uitgekozen. Ik hoop dat zijn ijsschots niet te ver afdrijft.
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave kaart met pinguïn erop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge Henriët!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk om de pinguïn te combineren met de sterrenkijker, de achtergrond is heel tof!
    Bedankt voor je bijdrage bij 52TC
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen