maandag 25 juli 2022

Hoera

 Vandaag een uitprobeerseltje op mijn blog:


Bij Boekenvoordeel kocht ik laatst een setje met stempeltjes en stansjes om een randje dieren mee te maken. er waren een aantal verschillende, hele leuke setjes maar ik kocht alleen het setje met de zebra's en giraffen. Bij de uitleg en de voorbeelden op de verpakking maken ze een randje met dieren aan de bovenkant van de kaart. En daar begon bij mij de kortsluiting......  Aan de bovenkant?? Maar wat doe je dan met de rest van de kaart? Ik besloot ze op een strookje papier te stempelen, uit te stansen en dan het randje op mijn kaart te verwerken. Er kwam dus een randje gras onder op de strook en er achter een strookje woestijnzand en wolken. Dit op een blauwe achtergrond geplakt. Nog twee palmbomen er bij en een tekststempel. Dit alles op een witte kaart geplakt. Ik vind het resultaat wel grappig en deze kaart zal vast eens bij iemand in de bus vallen.

Manlief heeft gisteren (niet helemaal blind) 5 prijswinnaars gekozen voor mijn verjaardagsverrassing. De winnaars zijn Ellen, EllieKarienMarjolein en Jantine zullen binnenkort een cadeautje op de mat vinden.

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt, super schattig met die diertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn echt schattige diertjes en ze passen super in het gras op de onderkant van je kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart. Je hebt het goed opgelost zo. En leuk dat je wat mensen blij gaat maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een schattige diertjes, staat echt super zo met dat gras eronder. En wat lief dat je mensen blij gaat maken met een cadeautje, zo lief.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooooh wat een gaaf kaartje met de schattige diertjes, kijk ze daar nu gezellig zitten in het gras het is een leuk tafereeltje geworden
    te gek zeg dat ik in de prijzen val ik ben benieuwd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooi kaartje met die leuke dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. och wat een schattige diertjes, leuk!!
    succes met je tags en trhinchies, ben benieuwd naar je projectjes.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart, de beestjes zijn zo schattig! Je hebt ze in een mooie omgeving gezet.
    Meestal krijg jemet je verjaardag cadeautjes, maar jij geeft juist cadeautjes weg, zo lief! Veel plezier ermee dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de diertjes in de jungle, of is het meer de savanne;-) In ieder geval heel geslaagd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Henriët. Ik heb ook die set gekocht. Op de achterkant staat uitgelegd hoe je ze aan de bovenkant krijgt. Je pakt een lang papier en zet een potloodstreepje onder de helft. Stempel daarop de diertjes en draai de stansen door. Als je de kaart nu dubbel vouwt staan ze aan de bovenkant. Succes. Zoals jij het gedaan hebt kan natuurlijk ookmen er zijn vast nog meer mogelijkheden ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaartje. Een hele leuke scène heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Henriet,
    zoals jij het beschrijft lijkt het wel een challenge van DCL die we gehad hebben. Het proberen waard! Goed lezen wat Miranda schrijft! Op jouw manier is hij ook superleuk! Het is een heel lief setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een leuke kaart met de diertjes gemaakt. Het is je goed gelukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt,en ik ga voor de brievenbus liggen want ik zie dat ik een cadeautje krijg,superleuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Henriēt,
    Helaas ben ik niet zo goed met blogs volgen momenteel, maar dat zorgde vandaag voor een grote verrassing in de brievenbus daarstraks. Superleuk, ik had gemist dat er een weggewerkte was, laat staan dat ik een van de bofkonten ben die er een won. Hartstikke bedankt!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen