vrijdag 22 juli 2022

Jarig en Nijmeegse Vierdaagse

Vandaag mag ik 53 kaarsjes uitblazen! Vanochtend bij het ontbijt heb ik al jullie mooie kaarten bewonderd. Dank jullie wel allemaal. Wat een feestelijk begin van de dag.
Wat jullie niet wisten is dat ik voor 5 van jullie een cadeautje heb. Alle kaarten die uiterlijk morgen bij mij in de brievenbus liggen doen mee. Ik laat manlief er zondag blind 5 uitkiezen en die blogsters krijgen van mij binnenkort een verrassing in de brievenbus.

Nu over naar de Nijmeegse Vierdaagse. Ik ga vandaag die kant op om onze jongste zoon, zijn vriendin en een andere vriendin aan te moedigen. Hopelijk halen ze alle 3 de Via Gladiola. Ik maakte voor alle 3 een kaartje:




Met het letterbord van MD maakte ik 3 kaartjes met een 'wandelschoen' er op. Alle 3 met een andere kleur rand en andere accentjes op de schoen. Binnenin schreef ik voor iedereen een toepasselijke tekst.
Ik bedacht pas gisteravond om half 7 dat ik deze kaarten zou gaan maken. Het is half 10 dat ik dit blogbericht schrijf dus gelukkig zijn ze op tijd klaar.
In een volgend blogbericht laat ik jullie horen of ik ze alle 3 heb gezien en of ze alle 3 de finish hebben gehaald.

14 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd Henriët! Een fijne dag gewenst!
    Je kaartjes zijn top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wens je een hele fijne gezellige dag toe.
    Je wandel kaarten zijn super leuk gedaan.
    Als je maar een idee hebt, dan is het zo gemaakt.
    Succes met de lopers , hopelijk houden ze het Vandaag droog.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieperdepiep, hoera! Gefeliciteerd met je verjaardag, wat een bijzondere invulling van je feestdag.
    Je hebt heel leuke kaarten gemaakt, even snel uit je mouw geschud, maar heel goed bedacht.
    Veel plezier in Nijmegen, fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke kaarten veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefelciteerd met je verjaardag en lekker uitbundig vieren in Nijmegen haha! Wat leuk dat je zoon en vriendin(nen) meelopen. Leuke kaartjes heb je voor ze gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    En wat een leuke kaarten maakte je voor de vierdaagselopers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Henriët,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb helaas je adres niet, anders kreeg je van mijn ook een kaart ;-) Maak er een mooie dag van. Je kaarten zijn echt super leuk geworden, duimen dat ze het gaan halen en ze zijn vast heel blij met deze kaarten.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat knap dat jij onder druk 3 van deze leuke kaarten weet te maken.
    Heel leuk bedacht en helemaal persoonlijk omdat ze alle 3 een andere kleur hebben.
    Gefeliciteerd en geniet ervan vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat je veel kaarten hebt gekregen. Mooie kaarten heb je voor de Vierdaagse lopers gemaakt. Veel plezier vandaag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst
    wat heb je mooie persoonlijke kaartjes gemaakt voor de 3 vierdaagse lopers leuk met het grote letterbord en de sneaker
    en wat maak je het spannend met je verrassing leuk hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Henriët. Ik wens je een heel fijne dag toe daar in Nijmegen! Je kaarten zijn superleuk bedacht voor de wandelaars, en dat op het laatste moment! Alleen denk ik dat ze met die gympies heel gauw blaren hebben;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eerst van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
    en ten tweede: wat heb je leuke kaarten gemaakt voor de wandelaars!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaarten zijn het! Ontzettend goed idee! En ik denk dat ze het wel gehaald hebben...Zo had je wel een verjaardag om nooit te vergeten. En wat leuk dat je weggevertjes hebt liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag, taart in Nijmegen, leuk toch? Je hebt in elk geval vrolijke kaartjes voor de lopers gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen