zaterdag 16 juli 2022

Sea you soon

Vorige week won ik bij de live van Monique voor Hobby Vision een prachtig pakket van Pronty. Hiermee mag ik de komende maand gastdesigner zijn. Dat gaat vast lukken want vandaag is mijn vakantie begonnen. En dus meteen maar een kaartje gemaakt:


Met de 3 stencils uit het pakket de achtergrond en de cirkel bewerkt. Achter de cirkel oranje naaigaren. Op de cirkel de pelikaan van Marianne Design. De visjes zwemmen gezellig rond al zijn er 2 in de bek van de pelikaan beland.

Gebruikte materialen:
Pronty Crafts Layered Water stencil: 470.803.096V
Pronty Crafts Waves stencil: 470.803.095V
Pronty Crafts Mask Stencil Seaborders: 470.802.096V
Marianne Design COL1496
Inkt: Distress Oxide faded jeans, cracked pistachio en broken china

Met deze materialen zullen jullie de komende tijd nog wel meer creaties van mij gaan zien want ik heb nog ideetjes genoeg! Deze kaart laat ik meedoen bij de challenge van Hobby Vision. Daar vragen ze een kaart n.a.v een inspiratiefoto. Deze lijn van Pronty past daar perfect bij. En ik link hem bij Mixed Media Lovers (2e inzending).

Vandaag zal ik eens wat orde in de chaos thuis gaan scheppen. De laatste 2 weken was het op school erg druk en dus was er weinig tijd en zin om thuis op te ruimen. De eettafel ligt vol met knutselspullen, voor bij de bank liggen veel haakwerkjes die nog niet af zijn en in de hal staan een aantal tassen met spullen die ik van school mee heb genomen. Tussendoor nog even boodschappen doen en als er dan nog tijd over is ga ik zeker nog weer iets knutselen.

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke prijs! Echt iets voor jou, gefeliciteerd.
    Deze eerste kaart ziet er veelbelovend uit, leuk gemaakt.
    De achtergrond is héél mooi vind ik.
    Leuk dat je al meteen zoveel ideeën hebt, dan maar gauw opruimen en aan de knutsel.
    Ik deed dat begin juli ook, we waren een paar dagen op de camping geweest en toen ik terug kwam vond ik het thuis zo rommelig, ik ben meteen gaan schoonmaken en opruimen. Heerlijk, want nu kan ik het gewoon bijhouden en blijft het netjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart, eindelijk vakantie geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke pelikaan wat een mooie achtergrond heb e erbij gemaakt
    ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen
    geniet lekker van je vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt! De achtergrond is super, de pelikaan en visjes zijn perfect geplaatst. Ik vind dat je dik geslaagd bent als gastdesigner!
    Fijne vakantie, niet alleen maar opruimen en poetsen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je al met je prijs gemaakt. Heel toffe achtergrond in mooie kleuren! Geniet van de vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke kaart en geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de gewonnen spulletjes
    Henriët .
    Mooie achtergrond.
    De visjes zijn zo leuk als Decoratie.
    Geniet van je vakantie
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker he, vakantie? Ga er onwijs van genieten. Dik verdiend. Ik herken dat, dat je door de drukte thuis nergens aan toe komt. Dan is het heerlijk om niet meteen weg te gaan, maar eerst lekker thuis te zijn. Ik realiseer me nu dat ik een cadeautje thuis heb liggen voor je verjaardag en ik kom niet voor je verjaardag thuis, dus dat wordt dan na je vakantie denk ik....
    Je kaart is super mooi! Heel gaaf gedaan met stencils, inkt stansjes etc. Het ziet er op en top zomers uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je met deze mooie gewonnen materialen gemaakt. De vissen xijn edn keuk detail. Succes met het opruimen. Geniet van je vakantie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart mooie achtergrond .
    Lekker vakantie houden dus alle tijd om op te ruimen.
    Heb ook nog even terug gekeken en vind je vorige kaart ook prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat super leuk gedaan met het pakket!! En wat gaaf om het te winnen.
    Succes met orde in de chaos te scheppen. Ik probeer het hier ook na 2 drukke weken.
    Fijn weekend verder!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt de achtergrond mooi gemaakt! Leuke kaart x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke kaart. Fijne vakantie gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
    Groetjes Ine (blogowner)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk! Zo blij dat je meedoet bij de Mixed Media Lovers!
    Marlies, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Mixed Media Lovers. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen