dinsdag 19 juli 2022

Van harte

Gisterochtend zat ik al weer voor 7 uur in de kamer. Uitslapen is echt niet aan mij besteed. Het was toen nog lekker koel in huis en omdat ik zaterdag net het hele huis had gepoetst waren er amper huishoudelijke klusjes en dus zat ik al vroeg te knutselen:


Ik had het idee van de beer in de open cirkel ooit ergens gezien op Pinterest. Ik heb hem achter een paar zomerse bloemen verstopt en er een libelle bij geplakt.

Ik laat deze kaart meedoen bij Knutsels en Kadootjes waar ze zomerbloemen willen zien. Ook link ik hem bij Carlin's Kaartenparadijs waar alles mag.

Gistermiddag moest ik naar de tandarts. Daar ben ik op de fiets naar toe gegaan. Heerlijk ruim een half uur door het bos fietsen om er te komen en daarna weer terug natuurlijk. En 's avonds op de fiets naar de pedicure. Ik heb mijn beweging wel gehad gisteren!

13 opmerkingen:

  1. Een superleuke frisse kaart, de beer heeft mooie bloemtjes uitgekozen om achter te poseren. Mooie kleuren heb je bij elkaar gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat is hij leuk je beer met de bloemen echt een fleurig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Leuk met de ijsbeer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi kaartje. Zo leuk die beer in de cirkel en die kleuren passen zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat een lieffie, daar tussen de bloemen, die springen er echt uit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De beer staat mooi te pronken in de cirkel.
    Leuk gedaan Henriët.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi label met het schattige beertje in de open cirkel en leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig label Henriet. Ik heb deze ook nog op mijn lijstje want het is zo leuk de beer tussen de bloemen. Lekker om vroeg op te staan met dit weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt zo'n mooi kaartje! Hij is gewoon helemaal perfect. Lijkt wel een schilderijtje!
    Veel beweging, nette nagels, propere tanden, jij kan nu morgenvroeg extra genieten van knutseltijd x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje. heerlijk fris en luchtig zou ik haast zeggen haha. De kleuren zijn heel mooi gekozen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje met de beer, en de mooie tekstcirkel, met bloemen erop. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen