maandag 18 juli 2022

Mixed Media Maandag

Zaterdag ben ik nog weer aan de slag gegaan met die mooie materialen van Pronty. Wat een heerlijk zomergevoel krijg je daar toch van:


Weer heerlijk met inktjes zitten kliederen. Ik heb de vis een wiebeloogje gegeven. Normaal ben ik niet zo van de wiebeloogjes op mijn werkstukken maar bij deze vis vond ik het wel een mooie toevoeging. De dobbertjes van MD liggen hier al heel lang maar waren nog maar 1 keer gebruikt. Eigenlijk was alleen de oranje dobber de bedoeling. Maar toen ik met mijn zwarte fineliner een randje om de vis ging tekenen schoot ik uit. Dat wordt nu gecamoufleerd door de groene dobber.

Gebruikte materialen:
Pronty Crafts Sea Objects 470.803.094.V
Pronty Crafts Mask stencil seaborders 470.802.096.V
Pronty Crafts Foam stamps 3 fishes 470.001.033.V
Pronty Stickers Seatext 491.100.019
Marianne design CR1550
Inkt: Distress Oxide kitch flamingo, mowed lawn, broken china, rusty hing en Distress Ink vintage photo

Ik link deze kaart ook nog weer bij Mixed Media Lovers

Met mijn kaartje met de luchtballon stond ik in de top 3 bij Dutch Card Lovers:


Gistermiddag kwam mijn collega met haar man bij ons klaverjassen. We hebben heerlijk buiten gezeten. Voor het eten had ik courgettesoep gemaakt met een pastasalade met stokbrood en smeersels. Het was weer een gezellige middag en avond.

12 opmerkingen:

  1. Deze is leuk! Ik hou van terugkerende rubriekjes. Mixed Maandag is een tof concept.
    Eindelijk vakantie voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de vis.
    Mooie achtergrond weer.
    Gefeliciteerd met je Leuke topper.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart, de tekst past zo mooi bij de verdere invulling van je kaart. Het wiebeloogje staat de vis inderdaad prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart en gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart met de grote vis en de dobbers, de achtergrond is ook erg leuk!
    Hier is het bewolkt en nog lekker koel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt met de vissen. de grote blauwe is erg mooi. 2 dobbertjes staan er mooi op. Soms moet het even anders dan dat je dacht... Maar de volgende dag weet je het vaak al niet meer. Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtig onderwater tafereeltje geworden! Gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele frisse kaart, lekker onder water hihi. Slim opgelost met die groene dobber en inderdaad is hier een wiebeloogje heel leuk. Gefeliciteerd met je toppertje Henriët, altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zeg , super mooi !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee wat leuk, deze vis kaart! EN zo grappig van die dobber. Niemand die het ziet op deze manier. Heel gaaf.
    Gezellig het klaverjassen met de vrienden. En je hebt een lekkere maaltijd bereid ook nog.
    Ik zag het al bij DCL. Leuk he!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
    Groetjes Ine (blogowner)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Zo blij dat je meedoet bij de Mixed Media Lovers!
    Marlies, DT

    BeantwoordenVerwijderen