zondag 5 juni 2022

Van harte

Ja.....daar ben ik al weer!! Voor de twaalfde dag op rij show ik een kaartje. Dat is denk ik wel een record voor mij wat plaatsen op eenvolgende dagen betreft.
Vandaag weer eens een kaartje met de cirkelstans van MD. Je kunt daar zoveel op kwijt:


Het dp is van de Action ( ik heb weer een mooi voorraadje liggen) en alle andere spullen zijn van MD. En ja, ik weet het.....weer die beer. Ik beloof jullie dat ik de komende tijd die beer wat meer in de verpakking zal laten zitten.

Ik laat deze kaart meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs. Daar willen ze een vakjeskaart zien met in minstens 1 vakje tekst. Daar voldoet deze kaart wel aan.

Afgelopen vrijdag zag ik in mijn leeslijst (nadat Daphne mij er op attendeerde) dat ik met onderstaande kaartjes in een top 3 was beland. Altijd leuk!


Het concert gisteravond was super. Het publiek deed leuk mee maar dat lukte ook goed met de bekende nummers als Blue sued shoes, Rock around the clock en een Grease Medley. Tot aan de zomervakantie hebben we geen bijzondere dingen meer op het programma staan met het orkest. We spelen de laatste 3 repetities voor de zomervakantie nog in verschillende wijken in het dorp maar dat zijn meer openlucht repetities waar iedereen gezellig kan komen luisteren.

14 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart met al die vakjes.
    En de beer is weer aanwezig
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, alwéér die beer... haha, nee hoor, hij is toch veel te leuk om te laten liggen, stansen worden gemaakt om gebruikt te worden, niet om te verzamelen (alhoewel.... ahum). Je hebt een heel leuke kaart gemaakt, de beer staat daar zo leuk! Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Gefeliciteerd met je toppers.
    Wat een leuk idee om in de openlucht te repeteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi papier heb je gebruikt voor deze superleuke kaart mét beer, het is ook wel een leukerd.
    Gefeliciteerd met je toppers,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal leuke berenkaartjes met mooi DP. Ik zou dat beertje gewoon blijven gebruiken als je er zoveel succes mee hebt 😊
    De kleuren op je vakjeskaart zijn heel mooi, prachtig gemaakt voor deze challenge.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat jij die beer nou mag lekker shinnen, hij is veel te leuk om in de verpakking te laten zitten.
    Zo'n ronde stans is super leuk om er een kaart mee te maken en zelf in te vullen..... je kan er veel kanten mee op.
    Leuk dat de avond gisteren geslaagd is geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de ronde layout leuk hoe je de vakjes hebt gevuld met allerlei details en het schattige beertje in de hoofdrol
    gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een lieverd.
    De beer staat daar weer mooi te pronken en die lieveheersbeestjes vind ik ook wel heel tof. Een leuke tekst en mooie kleuren heb je hiervoor gebruikt. Knap gemaakt met die leuke ronde layoutmal, die echt wel heel passend is voor het thema van de challenge.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    En natuurlijk nog gefelictiteerd met je toppertje van onze vorige challenge.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mij verveeld die beer ook niet hoor, hij is zelfs van kleur veranderd;-) Dit is een heel gave kaart geworden met al de verschillend gevulde vakjes en in mooie kleuren. Gefeliciteerd met je toppers!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijke kaart, maar ook alle andere berenkaarten zien er gezellig uit
    Hier regent het dus mooi tijd voor een kaartje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. Gewoon die beer blijven gebruiken die is zo leuk. Toevallig dat je ook met die ander beren kaarten in de top 3 ben beland. Laat wel zien hoe leuk iedereen ze vindt. Gefeliciteerd met je toppers.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd met je toppers.
    dit is een leuke vakjes kaart geworden.
    groetjes Alma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is echt superleuk en helemaal niet erg hoor, zo vaak wat plaatsen hoor. Gezellig juist. EN van harte met je toppers. Leuk te ontdekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke kaart. Mooi met die ronde mal
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke kaart. En gefeliciteerd met je top 3 plekjes. Ze zijn dan ook erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen