zaterdag 4 juni 2022

Een heerlijke dag!

Dinsdagavond maakte ik na het eten nog een kaartje met de sketch van Sunday Stamps:


Het papier met de streepjes en de blaadjes komt uit een blok van de A en het blanco papier is ook van de A maar uit een ander blok. Kleurt goed bij elkaar vond ik. Omdat ik het deel boven het hoofd van de wasbeer nog wat leeg vond heb ik daar een paperclip geplakt. Net alsof deze nu de 2 papiertjes bij elkaar houdt.

Vandaag zijn manlief en ik 29 jaar getrouwd. Vanochtend komt mijn vader voor een kop koffie. Hij neemt vast ook een bos zalmrose rozen mee (die zaten in ons bruidsboeket). Dat doet hij ieder jaar. Zo lief!
Vanavond hebben we de finale van ons Maistro project van de muziekvereniging. De laatste 3 kandidaten gaan strijden om de titel. De hele avond is in Rock&Roll stijl. Dat wordt swingen!

11 opmerkingen:

  1. allereerst van harte gefeliciteerd met je trouwdag, wat lief dat je vader dat ieder jaar doet
    wat een mooie kaartje met de schattige wasbeer, leuk dp heb je gebruikt leuk details dat doorgesneden vakje achter het wasbeertje
    een hele fijne dag gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je trouwdag, zo leuk en lief van je vader. Prachtige jaartje en een mooie dag samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan soms uren nodig hebben om te zoeken maar de juiste papiertjes die bij elkaar matchen, maar je kan soms ook zomaar iets bij elkaar leggen en meteen de juiste match hebben.
    Wat een leuke toevoeging, de paperclip.
    De tekst, met het woordje "wij" vind ik leuk, dat past voor sommige ontvangers beter dan "Ik".
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een kei toffe kaart. Heel mooi.
    great card.
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart, het wasbeertje zit er zo lief.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag, maak er een fijne dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met de wasbeer, tof detail die paperclip! Gefeliciteerd met jullie trouwdag, maak er een gezellige dag van. Populaire dag, Ik zag dat er nog een blogdin vandaag haar trouwdag viert.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje!
    Gefelciteerd met jullie trouwdag, een gezellige dag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!! Een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute!! Love your little die cut raccoon. Perfect! Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met jullie dag. Je hebt een leuke kaart gemaakt. Een gezelllige swingende avond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So adorable, Henriet - I love ALL your critters, lol! You have such a gift for choosing papers for them - and your background choices are gorgeous, too! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen