donderdag 16 juni 2022

Marianne Design Challenge 297

 Na alle sportieve kaarten op het Marianne Design Challenge blog was het deze keer de beurt aan Judith om het onderwerp te bedenken. Ze wil graag een creatie zien met een stencil (geen mask-stencil) van MD. Ik ging aan de slag met de nieuwste van Marleen:


Op internet had ik het zandkasteel al een aantal keren gezien met beertjes en muisjes maar ik besloot om er baby's bij te gebruiken. Deze 2 hebben een heerlijke dag op het strand. Zoals je op de vlaggen kunt lezen is het feest. Het was ook een feestje om dit strandtafereeltje in elkaar te knutselen. Er lagen nog veel meer stansjes op tafel die ik nog had willen gebruiken maar op een goed moment is vol ook gewoon vol.

Gebruikte materialen:
PS8124: Sand Castle by Marleen
COL1479: Eline's baby's
COL1483: Eline's beach outfits (hoedjes)
PK9174: Pretty Papers Bloc Springtime
LR0766: Road sign
CR1594: Punch die alfabet
LR0541: Palmbomen
COL1484: Eline's beach fun (emmer)
COL 1433: Eline's zeemeeuwen en friends (meeuwen en krab)
COL1496: Eline's pelikaan
CS1028: Mini labels

Zoek je stencils er maar bij en maak ook een mooie creatie. Je hebt 2 weken de tijd om hem te linken op ons blog. Er zijn zoals altijd weer leuke prijzen te winnen.

12 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie.
    Brlijant card, very classy
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een geweldig leuk voorbeeld gemaakt! Zo leuk met de baby's, maar ook met die schattige meeuwtjes en alle strandartikelen.
    Helaas, ik heb niet zo'n stencil dus ik sla over.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, super bedacht met die baby's bij het zandkasteel! Ik moet ook passen, ik heb ook niet van deze stencils, is niet zo mijn ding.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, wat ene superleuke creatie is dit. Ik kijk mijn ogen echt uit. Ik heb er geloof ik 1, maar dan moet ik echt zoeken en ik ben er 1 kwijt. Geen idee hoe het kan, maar het is weg...dus ik weet niet of het lukt mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart-creatie heb je met dit leuke zandkasteel gemaakt. Leuk opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat gaaf zo!! Heel anders dan de andere die ik heb gezien met die zandkastelen. Maar super zo met die schattige babies.
    Fijn zonnig weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow echt heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een supergave, leuke, vrolijke kaart. Zoveel om naar te kijken, dit is een topper.
    Leuke kerstkaart met de grappige pinguïn. Jammer dat Donar verloor maar hopelijk hebben jullie wel genoten vd wedstrijden. Drukke tijden voor jou, gelukkig bijna vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, al die baby’s op het strand, Henriët!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een superleuke uitvoering Henriët,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen