maandag 6 juni 2022

Mixed Media Maandag

Ook vandaag op 2e Pinksterdag ben ik er weer met een kaartje met inkt:


Niet heel ingewikkeld deze keer maar door de kleuren vind ik het een vrolijk geheel geworden.
Ik ben begonnen met het aquarelpapier eest helemaal te kleuren met Distress inkt Antique Linen. Daarna om de beurt Fossiezed amber, Wild honey en Rusty hinge op mijn kraftsheet aangebracht, nat gemaakt met water en daar mijn papier steeds doorgehaald. Tussendoor steeds gedroogd met de heattool.
Daarna met een stencil van DDBB en de kleur Soft nougat van Different colours de vierkantjes aangebracht en met dezelfde kleur de cirkelstempel van Ludiec gestempeld. Met zwart de tekst er op gezet en een randje getekend met fineliner. De kat op een ander papier gestempeld en uitgeknipt en gekleurd met aquarelverf. Deze opgeplakt en omgetrokken met de fineliner. Dit alles op een witte kaart geplakt.

Deze kaart laat ik meedoen bij Mixed Media Lovers. Daar is vrijdag weer een nieuwe challenge van start gegaan. En bij het 4 Season Challenge blog. Net voordat ik deze kaart online zou zetten zag ik dat hun nieuwste challenge mixed-media is. Ben ik meteen de eerste inzending.

Gistermiddag zijn we naar Groningen geweest voor alweer een wedstrijd van Donar. Ze spelen in de playoffs van de Nederlands/Belgische competitie. Vrijdagavond plaatsten te zich op miraculeuze wijze voor de halve finale en dus moesten ze vandaag thuis tegen Den Bosch. Het werd na een leuke wedstrijd 68-68 en dat betekent dat er dinsdagavond uit in Den Bosch gewonnen moet worden om door te gaan naar de finale. Verliezen ze dan zit het seizoen er op.

18 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de zachte kleuren mooi hoe ze in elkaar overlopen, wat een gave stempel heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, die kat.
    Dat tongetje, ik word ook vrolijk van deze kaart.
    Toen ik je bericht begon te lezen dacht ik meteen "ik hoop maar dat ze de challenge van 4 seasons heeft gezien", maar gelukkig was dat zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje, ga vandaag ook maar eens kliederen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is deze kaart gaaf geworden Henriët! Prachtige achtergrond en kleuren. Ik moet het ook eens op deze manier proberen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie MM kaart met de leuke kat, leuke achtergrond heb je gemaakt, spannend voor Donar,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, vrolijke kaart. Wat zal die kat zien in zijn ooghoeken?
    Spannend voor Donar en haar fans....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vrolijke kaart met deze kleur de poes is enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart, gaaf die achtergrond en de kat oogt lekker eigenwijs! Bedankt voor je (razendsnelle) deelname aan onze Mixed Media challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Keigave inkt kaart weer Henriëtte en ook zo goed beschreven hoe je het doet! Super spannend zal het worden dinsdagavond...veel succes voor Donar en geniet van de wedstrijd!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke mixed mediakaart Henriët. Leuke stempel, volgens mij ziet hij wat lekkers hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart weer met al die stempels en techniekjes. Ja je zag het al dit keer ook bij mij mixed media.
    Fijne pinkstermaandag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke en vrolijke kaart Henriët! Heerlijk he, met inkt kliederen. Had je anderhalf jaar geleden ook niet gedacht. Die katten zijn allemaal zo gaaf!
    Je weekend was dus een soort mini vakantie. Heerlijk en die Donar maakt het wel heul spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
    Groetjes Ine (blogowner)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan de challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT mixed media lovers

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje Henriët. Die poezen blijven superleuk!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige creatie heb je gemaakt! Zo fijn dat je meedoet met de Mixed Media Lovers!!
    Marlies, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke mixed Media kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen