dinsdag 7 juni 2022

Een mol in de tuin

Ik blijf maar doorgaan want vandaag heb ik al weer een kaart om aan jullie te laten zien. Dit keer komt meneer mol weer eens boven de grond gekropen:


Ik gebruikte papier uit 2 hele oude blokjes. Bij het blauw van de achtergrond koos ik een strook effen blauw en wit papier met vogeltjes. Meneer mol komt eens even kijken wat al die vogeltjes daar toch doen. Volgens mij komen ze allemaal kijken naar die mooie tak met bloemen en lampjes. Ook 2 lieveheersbeestjes zijn helemaal in de juiste kleur van de partij.

Deze kaart laat ik meedoen bij 2 sisters on the blog. Daar vragen ze een tuinkaart. De meeste mensen zullen niet echt blij zijn met een mol in de tuin maar zo op een kaartje kan het geen kwaad.

Gistermiddag hadden we een gezellige klaverjasmiddag bij mijn collega. Dat zouden we 2 weken geleden al doen maar toen kwam er iets tussen. Eerst de hele middag klaverjassen, dan lekker samen eten en na een kop koffie/thee gaan we dan altijd weer naar huis. 's Avonds de dag nog even lekker afgesloten in het bubbelbad in de tuin. Echt even ontspannen.

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, maar inderdaad, op een kaart!!
    Wij hadden eind vorig jaar een mol op ons veld, of beter, in ons veld, man man, wat een schade heb je daarvan.
    Maar zo op een kaart, met de leuke kleurtjes en het brilletje op zijn neus kan ik er heel blij van worden.
    Lijkt mij zo fijn, een bubbelbad in je tuin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje! Wij hebben inderdaad een lange tijd een mol in de tuin gehad. Niet leuk!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart Henriët en volgens mij kwam hij kijken naar jou in je bubbelbad hihi. Heerlijke dag heb je gehad zo te lezen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart Henriët en volgens mij kwam hij kijken naar jou in je bubbelbad hihi. Een heerlijke dag heb je gehad zo te lezen.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke kaart, heel gezellig met al die bloemetjes en dieren.
    Haha, we gaan je nog missen als je een dag niets post, dus ga er vooral mee door.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi in deze kleuren
    This is fabulous.
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaart en onschadelijk op papier gelukkig.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kkart. Het werd ook tijd dat de mol even naar boven kwam om de mooie bloesem aan de takken te bewonderen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart is ook alweer zo leuk. De kaart van gisteren met de poes ook. Gefeliciteerd met je toppertjes. Ik hou je even niet bij. Niet altijd goede WiFi… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een flitsende mol Henriët, en onwijs leuk die bloesemtak met de lampjes, super mooi kaartje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met meneer Mol en wat heb je een leuke tak met bloemetjes en lampjes gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kaartje. Erg mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart met meneer mol Henriet,....in het echt moet je ze niet in je tuin hebben hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahaha, nee aub geen mol in onze tuin. Maar op je kaart is het superleuk. Lekker dagje was het voor jullie. Gezellig hoor, kun je er weer even tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb hem ook liever niet in de tuin, maar deze is wel erg leuk.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen