vrijdag 3 juni 2022

Hiep Hiep Hoera Feest

Dinsdagochtend ging ik met 2 big-shoppers vol stempels, inkt en andere knutselmaterialen richting mijn vriendin Caroline. We zouden lekker samen aan de knutsel. Maar.....we hadden zo veel te kletsen dat we aan knutselen helemaal niet zijn toegekomen. Daarom 's middags thuis nog maar even een kaartje geknutseld:


Bij Try Stampin' on Tuesday is een nieuwe challenge met een sketch en als optie pattern mixing. Op mijn kaartje heb ik 5 verschillende patroontjes gemixt. Ik ben wel een beetje vrij geweest met de sketch want op de achtergrond heb ik een extra papiertje toegevoegd en mijn cirkel zit ook niet helemaal in het midden. Deze leuke walvis van MD had ik al te lang niet gebruikt en nu we weer richting de zomer gaan hoor die er weer helemaal bij.

Vanaf woensdag 25 mei hebben jullie iedere dag een kaart van mij gezien. Dat was dus even een weekje waarin ik veel heb gepost. Geen idee of dat komende week ook weer zo gaat zijn. Dat ligt aan de plannen voor dit weekend. Die hebben we nu nog niet maar dat kan bij ons altijd snel veranderen.

15 opmerkingen:

  1. Toch ook gezellig zo'n dagje bijkletsen! Ik ga straks naar Nicolette maar dan kletsten we ook eerst een poos voordat we aan de knutsel gaan. En dan spreken we elkaar vaak nog dagelijks via de app ook haha.
    Je kaartje is erg leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart, de verschillende papiertjes combineren goed met elkaar. Die walvis is ook erg leuk.
    Maak er hoe dan ook een fijn weekend van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Het papier past allemaal zo goed bij elkaar. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de vrolijke walvis leuke combinatie van dp heb je gebruikt en zo leuk verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn toch, even lekker bijkletsen! Daarna is er toch nog een leuke kaart uit je handen gekomen .
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook gezellig om samen bij te kletsen en je hebt naderhand nog een hele leuke kaart gemaakt met die vrolijke walvis erop.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig toch even bij buurten.
    Maar je kaartje is weer super mooi ,met de walvis.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De walvis is ook echt een zomers dier, dus niet zo gek dat je het vaker gebruikt in de zomer.
    Leuk zoals je de verschillende patroontjes hebt gecombineerd.
    Gefeliciteerd met je toppertjes hier en daar, ik zag je tenminste 2x voorbij komen😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So fun, Henriet - love this pretty whale! Your papers mix is perfect - the line work adds so much to the nautical feel! Thanks so much for playing at Try Stampin' on Tuesday!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze is weer heel gaaf. Ik was de walvis bijna vergeten. Het is er weer tijd voor. Grappig dat je wilde gaan knutselen en het alleen kletsen werd! Geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Henriet, what a fun whale card! Love all the patterns you used so effectively!! Not only did you use our Try Stampin' on Tuesday sketch, but did a really good job picking your papers!! Thanks so much for sharing your talent with us at TSOT!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastic use of patterns here! And that charming whale, too. Thank you so much for sharing your project and joining the challenge at Try Stampin' On Tuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a pretty card! I love the wale and the wonderful patterned papers you have included. Thank you for joining us for this challenge at Try Stampin' on Tuesday and look forward to seeing you again soon!
    Anna, Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So cute! I love the patterned papers you chose. They look great together. Thanks for joining us at Try Stampin' On Tuesday.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen