donderdag 2 juni 2022

52 weeks to Christmas week 22

Je knippert 1 keer met je ogen en het is al weer donderdag? Gaat de tijd echt sneller dan vroeger of heeft dat met leeftijd te maken?
Gelukkig had ik de afgelopen week tijd om een kerstkaart te maken voor 52 weeks to Christmas. Ik heb dit jaar iedere week nog meegedaan en door de challenge met GerJanne vorige week heb ik nu al heel wat kaarten op voorraad.
Nu de kaart van vandaag, zoals jullie zien heb ik weer het beertje gebruikt. Ik vind hem zo leuk!


Ik gebruikte voor deze kaart de sketch van Creative Sketchy Girls. Het papier komt uit 2 verschillende blokken van de Action. Mijn voornemen was om geen nieuw papier te kopen maar er lagen afgelopen week zulke mooie blokken dat ik het niet kon laten. 
Vanmiddag ben ik er weer met een kaart voor het challengeblog van MD. En ook daar zien jullie het leuke beertje weer.

Komend weekend gaan we niet op pad om ergens een fietstocht te maken. Oudste zoon gaat voor de eerste keer dit seizoen naar Zeeland (gemeente Sluis) voor de strandwacht. Hij wil daar graag zijn mountainbike hebben dus hij neemt de fietsendrager en mijn auto het weekend mee. Dit seizoen gaat mijn auto regelmatig een lang weekend die kant op. Hij kan, nu hij een baan heeft, niet het hele seizoen aanwezig zijn.

19 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met het beertje en het is heel mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe je de sketch verwerkte mooie kaart. Vroeger kon de tijd niet snel genoeg gaan..... nu gaat hij te snel denk toch dat het met de leeftijd te maken heeft ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het beertje toch leuk! Mooi dp heb je gebruikt voor de kaart Henriët.
    Fijne dag, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het gaat zo snel die weken!
    Heel leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met het schattige beertje en superleuke dp, alles leuk verwerkt in de sketch, dat zelfde wat je zegt over de tijd denk ik ook wel eens over na hoe dat toch kan de dagen vliegen gewoon voorbij, maar het is wel beter al dat ze heel lang duren en je je verveeld want dat lijkt me vreselijk gelukkig heb ik daar geen last van met onze heerlijke hobby
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schattig die lieve beertje, hele leuke kaart.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Henriët.
    Leuke met de beer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Henriët,
    Wat een mooie kerstkaart weer. Hele leuke sketch is dat zeg. Heel mooi.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart met de warm aangeklede beer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met de beer, en de muts en lekkere warme sjaal om. Ga zo door Henriet, met je kerstkaartjes..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart. Ik kan mooi papier ook niet weerstaan , heb van de week ook weer een blok gekocht.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief beertje in de hoofdrol op je mooie kerstkaart Henriët. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach het beertje heeft het koud zo te zien aan zijn houding. Maar goed dat je hem een lekkere warme sjaal hebt gegeven.
    Een weekendje thuis is ook fijn, of je gaat met je zoon mee..... dat is misschien ook een optie?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt.Handig om alvast wat kerstkaarten klaar te hebben… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk kerstkaartje Henriët met de leuke beer!
    Bedankt dat je er ook deze week weer bij bent!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart met het lieve beertje, Henriët. Dit keer wel met beentjes :-)
    En ik vind de tijd ook zo snel gaan tegenwoordig, de weken vliegen voorbij.
    Fijn weekend, ook al ga je niet fietsen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ans Gilbert02 juni, 2022

    De tijd vliegt.. Bij de Action hebben ze echt prachtig papier, ik heb ook weer ingeslagen. Je maakte een mooie kaart met de leuke beer en sketch.
    Gelukkig was het hier vandaag ook zonnig,
    Groetjes
    Y

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lieve beren kaart
    dank je wel voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lief kaartje.
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes
    Nancy CSG

    BeantwoordenVerwijderen