woensdag 8 juni 2022

Hoera!

En daar ben ik al weer! Gelukkig las ik in jullie reacties dat jullie het nog aankunnen dat ik er momenteel dagelijks ben om een kaartje te laten zien. Zo ook vandaag:


Ik ging aan de slag met de sketch van Cheerful Sketches. Hiervoor zocht ik papiertjes uit 3 verschillende blokken van de Action. Die heb ik de afgelopen weken bij elkaar gescharreld. In Zuidlaren (voor mij het dichtste bij) hebben ze helemaal geen 30x30 papierblokken meer liggen. In Hoogezand liggen ze mondjesmaat. Daar kom ik af en toe. In Gieten en Assen ben ik de laatste tijd niet meer geweest en weet dus niet of ze daar de nieuwe blokken ook hebben. Maar met de blokken die ik nu heb kan ik even weer vooruit.
De sketch heb ik gemaakt met grijze en groene papiertjes. Daar mocht het nijlpaard van mij op poseren. Hij staat lekker in het gras, de zon schijnt en er zijn nog maar een paar wolkjes aan de lucht. De tekst ook in het geel. Dat maakt de kaart lekker vrolijk.

Morgen ben ik er weer met mijn wekelijkse kerstkaart. Daarna houdt mijn dagelijkse reeks even op. Voor vrijdag heb ik niks gepland staan en of er zaterdag iets op mijn blog komt weet ik nu nog niet. Maar.....ook al is het niet dagelijks, ik blijf natuurlijk van de partij!

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart mooi papier bij de schattige hippo gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, ik mis de ijsbeer.... haha, plagerijtje natuurlijk, het nijlpaard is ook superleuk. Je hebt weer een heel leuke kaart gemaakt. Ik vind dit een lastige sketch, morgen kun je mijn kaart hiermee zien. Zo te zien had jij er geen moeite mee, hij is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de sketch.
    Is de ijsbeer op vakantie?
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke papiertjes bij elkaar gezocht, hij is weer zo leuk!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat staat het nijlpaard er vrolijk op hij geniet vast van al de leuke dp paprietjes om hem heen ik zou daar ook van gaan stralen
    tot morgen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het nijlpaard staat er leuk bij, is vast blij dat hij ook nog eens mocht poseren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb even al je post op een rij bekeken. Veel leuke diertjes! Bij mij is het juist anders. Ik kom er niet toe om dagelijks te plaatsen en ook mijn diertjesdinsdagen zijn in slaap gevallen. Mei en juni zijn hectische maanden, maar eigenlijk was dat het hele schooljaar al en het jaar daarvoor en daarvoor... Dus ook reageren is op een heel laag pitje. Maar het is wat het is. Lieve groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo’n leuke post. Vindt het erg leuk om je kaarten nu zo vaak te zien. Je maakt altijd zulke mooie kaarten. Lukt me zelf helaas niet meer om naar de action te gaan. Maar laatst zei een vriendin dat in Assen nog een heleboel 30x30 blokken waren. Dan wel bij de locatie in kloosterveen. Maar ook een hele tijd gehad dat er er bijna niks was.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer zo’n leuke post. Vindt het erg leuk om je kaarten nu zo vaak te zien. Je maakt altijd zulke mooie kaarten. Lukt me zelf helaas niet meer om naar de action te gaan. Maar laatst zei een vriendin dat in Assen nog een heleboel 30x30 blokken waren. Dan wel bij de locatie in kloosterveen. Maar ook een hele tijd gehad dat er er bijna niks was.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart en ook een prachtige kleuren combinatie .
    Prachtig die papier blokken , ze worden al mooier.
    Nu de nijlpaard gebruikt maar vind alle diertjes die je gebruik top.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Arme beer, zomaar aan de kant gezet voor dit nijlpaard, haha.
    Mooi dat je er wat geel bij gecombineerd hebt.
    Jammer dat je soms zo moeilijk aan je papier kan komen, maar wel een goed idee om dan te kopen als je het toch ziet liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha... leuk zeg, dat nijlpaard. Die moet ik ook weer eens opzoeken. En leuk dat grijs en geel.. groen is op mijn laptop niet te zien, lijkt meer donkergrijs, maar ik snap het idee. Action is hier net een maand, dus ik heb nog geen idee of ze hier een beetje voorraad papierblokken hebben. Moet ik nog ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aah, wat laat je veel mooie dingen zien. Deze kaart met nijlpaard, de mol in de tuin en je mix media kaarten. Echt supergaaf allemaal. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooow wat een cutie is dit Henriët.
    Zo'n leuk nijlpaard. Mooie kleurtjes papier ook.
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart met dat leuke nijlpaard. Mooie kleuren!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Cheerful Sketshes. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. toffe kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge bij CHeerful SKetches.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen