donderdag 30 juni 2022

Marianne Design challenge 298

Vandaag starten we op het challengeblog van Marianne Design met de laatste challenge voor de zomervakantie. En deze keer was ik aan de beurt om de opdracht te bedenken. Het werd dit keer een kleurenchallenge:


Ik vond dit plaatje op Pinterest en vind de kleuren en de klaprozen erg mooi. Dat was al een hele poos geleden en toen er verder nog niet bij nagedacht hoe ik met deze kleuren een kaart zou maken. Toen het uiteindelijk tijd was om mijn voorbeeldkaart te maken kostte het me heel wat hoofdbrekers om uiteindelijk tot deze kaart te komen:


De kleuren bij elkaar zoeken was het grootste probleem nog niet maar er passeerden bloemen, regenbogen en snoepjes in de gevraagde kleuren maar het stond me allemaal niet aan. Tenslotte werd het een kaart met een schilderspalet en de gevraagde kleuren. Het notitieblaadje is in werkelijkheid echt precies de kleur groen van het kleurenpalet maar ik krijg hem niet echt mooi op de foto.

Gebruikte materialen:
LR0760: art supplies
PK9174: Pretty papers bloc Springtime (lichtgroene rondje en strookje met tekst)
COL1493: Eline's kitchen accessories (de verfstipjes uitgestanst met het rondje van de weegschaal)
COL1314: Tab met tekst
CS1096:clear stamp juffen en meesters
COL1481: cupcake by Marleen (hart)

Hopelijk hebben we deze keer weer veel deelnemers. Er is in elk geval weer een leuke prijs te winnen.

14 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart en wat een vrolijke kleuren heb je gekozen voor de nieuwe challenge!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Henriët,
    Wat een prachtige kaart. Je hebt een erg leuke challenge bedacht. Ik ga er eens over nadenken hoe ik de kleuren kan gebruiken. Ik moet nog heel wat kaarten maken ineens dus dat moet te doen zijn.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart in de zomerse kleuren. Je hebt een mooi palet uitgezocht voor de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kaart. Mooie kleuren uitdaging. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke challenge en je hebt een gave kaart ter inspiratie gemaakt Henriët.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke challenge en je hebt een mooie kaart ter inspiratie gemaakt Henriët.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Henriët.
    Leuke challenge weer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je koos een prachtig kleurenpallet uit. En juist leuk eens een kaart niet met bloemen in deze tinten. Ik vind hem gaaf.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje heb je gemaakt! En een mooi palet uitgezocht. Ik kan nu zeker meedoen nu de challenge zo lang loopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het kleurenpalet, had het net gezien bij MD en wat je schrijft klopt ben ook aan het denken wat ik ermee wil maken maar er komen van allerlei ideetje maar of het uitvoerbaar is we gaan het zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt niet alleen ons uitgedaagd maar jezelf ook (haha). Ik probeer het zelf dan meestal eerst voordat ik de uitdaging opgeef.
    Maar het is mij ook gelukt. En jouw kaartje ziet er ook super uit.
    Fijn weekend!! (nog even de laatste loodjes)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was een echte en moeilijk uitdaging om met dit kleurenpalet een kaart te maken, en heb er net als jij hoofdbrekens over gehad!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, leuke opdracht heb je dus verzonnen.
    Wat een goed idee om het zo op te lossen en met de rest vd ideeën (snoepjes, bloemen) maak je vast nog wel eens een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie inspiratiekaart Henriët, leuke challenge
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen