donderdag 2 juni 2022

Marianne Design challenge 296

Vandaag zijn we er weer met een nieuwe challenge op het Marianne design challenge blog. Jolanda wil dit keer kaartjes zien met het thema sport.
Daar moest ik eens even goed over nadenken en uiteindelijk ontstond dit kaartje:


Toen ik op internet keek voor wat inspiratie met de sportartikelen vond ik dat veel van de sportkaarten echte mannenkaarten waren. En dat wilde ik nou echt niet voor mijn kaart. Het is dus een kaart geworden met 2 lieve tennissende beertjes. Samen met de long tags en het papier vind ik het een leuke kaart geworden.

Gebruikte materialen:
LR0659: Sport
COL1502: Eline's polarbeer
PB7054: Pretty Papers Bloc Crafty Paterns
CR1520: Long tags
PK9134: Pretty Papers Bloc Driftwood
COL1504: Flowers by Marleen
CS1049: stempel

Doen jullie ook mee? Laat je fantasie lekker de vrije loop. Kikkers die hockeyen, panda's die voetballen of olifanten die schaatsen? Het kan en mag allemaal!

9 opmerkingen:

  1. Wat een gave tenniskaart Henriët!!!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk deed mij gelijk denken aan ik zag 2 beren een.. hihi balletje slaan. Super leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze beren met het tennis racket. Leuk bedacht . Zeker even wat anders. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart met die tennissende beren! Dat die beer bij jou favoriet is heb je de laatste tijd goed laten zien in al die verschillende gedaantes! Hihi, en met en zonder benen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tenniskaart Henriët. Echt te leuk die beertjes.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart! En dat denken van jou resulteert in heel leuke dingen. Ik ga eens nadenken. Heb weinig op sportgebied. En die kaart van eind juni... ik zal er snel aan beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een heel leuke sportkaart bedacht. De beertjes staan er sportief op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke sportkaart Henriët en inderdaad we kunnen we een wedstrijdje organiseren haha
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. War een prachtige kaart. Onze kleindochters(11 jaar), een tweeling, tennissen ook, dus deze wordt nog wel nagemaakt. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen