maandag 30 september 2024

Let it snow

Zaterdag had ik een lekker knutseldagje waarop ik een aantal kaartjes voor challenges heb gemaakt. Ook de sketch van Carlin's Kaartenparadijs stond op mijn to-do lijstje. En omdat vandaag de laatste dag is dat je mee kunt doen deze keer ook eens een kerstkaart op maandag op mijn blog:


Van een vriendin kreeg ik vorige week een 30x30 kerstblok en een blokje met uitdrukplaatjes voor 12 bijna kant en klare kaartjes. Deze materialen gebruikte ik voor deze kerstkaart. Het dp komt uit het grote blok en de tekst, de kerstbal en het vogeltje komen uit het andere blokje.
Een ander soort kaartje dan jullie van mij gewend zijn maar ook wel eens leuk om zo een redelijk snel klaar kaartje te maken. Deze gaat aan het eind van het jaar richting de vriendin van wie ik de blokjes kreeg.

Ik laat deze kaart ook meedoen bij de XMAS-challenge waar deze keer alles mag.

Gisteren was het weer erg gezellig met het klaverjassen bij mijn collega. We beginnen meestal rond 14.30 uur en sluiten af met lekker samen eten. Deze keer hadden we soep met lekkere broodjes. In november komen ze weer bij ons. Ik maak dan meestal iets in de slowcoocker.
Vorige week maakte ik voor Dirk en mij samen babi pangang in de slowcooker. We vinden dat beide erg lekker. Ook pittige pindakip of een runderstoofpotje zijn hier favoriet.

5 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart met de leuke papiertjes en plaatje, dat grote blok heb ik ook.. Ja handig zo'n slowcooker, pulled pork en pulled chicken gaat ook heel goed en natuurlijk snert of goulashsoep, echt heerlijk.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de valreep er nog een leuke kerstkaart bij met deze sketch.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh heerlijk zo'n knutseldagje, geniet ik ook zo van.
    mooie kerstkaart makte je met de materialen.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke papier en plaatje leuk verwerkt in de sketch
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kerstkaart. Leuke afbeelding en toffe bijpassende papiertjes. De schets is er mooi in terug te vinden.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen