zaterdag 28 september 2024

Uitdaging met GerJanne

De laatste zaterdag van september dus weer tijd voor een uitdaging met GerJanne . Ik had de opdracht begin september als in de mail maar moest er donderdag nog mee beginnen. Het was deze keer de bedoeling om een kaart voor een relatie-jubileum te maken waarop minstens 2 harten te zien zijn.
Ik wist wel meteen dat ik een kaart voor mijn broer en zijn vrouw zou gaan maken. Zij zijn eind oktober 1 jaar getrouwd:


Het werd weer een ronde kaart. Het dp komt uit een oud blokje van de Action en doet mij denken aan het noorderlicht. 2 slakjes die lekker dicht bij elkaar zitten, 3 hartjes en bovenaan de tekst rondom.

Ik laat deze kaart meedoen bij Kaartjes Inspiratie Challenges. Daar willen ze dieren op je kaart zien.

Dit weekend staan er een paar gezellige dingen op het programma. Vanavond gaan we samen met Gerben en Pauline naar de thuiswedstrijd van Donar en morgenmiddag gaan we klaverjassen bij mijn collega. Het fotoboek van Finland gaat mee.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en vergeet niet om bij GerJanne te gaan kijken naar haar kaart voor een relatie-jubileum. Volgende maand zijn we er weer met een uitdaging die ik nog moet verzinnen.

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de verliefde slakjes wat een leuk papier heb je gebruikt is inderdaad net het noorderlicht
    fijn weekend
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat schattig, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele mooie grappige kaart voor je broer en zijn vrouw gemaakt. Leuk zo met de slakken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi romantisch kaartje.
    fijn weekend. groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh geweldig!! Wat een werk ook... snap dat je daar wel even mee zoet was, maar hij is ontzettend gaaf!!
    Hebben de slakjes ook nog betekenis?
    Lang verloofd geweest??

    BeantwoordenVerwijderen