zaterdag 14 september 2024

Maak er een mooie dag van

Vandaag ben ik er weer eens met een kaartje waar geen inkt aan te pas is gekomen (op de inkt voor de tekststempel na dan). Er lag nog een ronde achtergrond en daarop mocht meneer Mol er een mooie dag van maken. Alle materialen zijn van MD.


Ik laat deze kaart meedoen bij Critter Crazy en bij Crafty Animals.

Afgelopen donderdag heb ik niet gereageerd op jullie kerstkaarten. Ik zat namelijk met onze groep 7 en 8 (31 leerlingen) op de natuurkampeerplaats in Elp. Ieder jaar gaan groep 7 en 8 bij ons in de eerste schoolweken op kamp om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar hadden mijn collega's wel een hele koude nacht uitgekozen. Van woensdag op donderdag was op vliegveld Eelde een grondtemperatuur van 2,5 graad gemeten en van donderdag op vrijdag heeft het in Twente 's nachts gevroren. Je zult wel begrijpen dat het vooral 's nachts niet warm was in de tent. Gelukkig kon ik veel laagjes kleding aan doen en had ik een warme slaapzak mee maar nog was het koud!
Maar we hebben leuke dagen gehad en iedereen is gisteren weer heelhuids thuis gekomen.

Vanavond gaan we naar Leeuwarden waar Donar de eerste wedstrijd van dit seizoen speelt. Eens zien wat voor indruk het nieuwe team achter laat.

17 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie ronde kaart gemaakt. Veel plezier vanavond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaart met mijnheer de mol Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart, meneer Mol heeft er wel zin in zo te zien.
    Ow, brrrr.... ik had het in mijn eigen bed al koud, dat zal in een tentje nog veel erger zijn geweest. Ben je inmiddels wel weer opgewarmd? Fijn dat het wel heel leuk was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dit molletje! Zot hé ineens zo'n koude nachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dit molletje! Zot hé ineens zo'n koude nachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel toffe kaart met de mol! Vrolijk met dat streepjespapier.
    Je bent het schooljaar goed begonnen door meteen te gaan kamperen! Maar Brrr wat koud!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou!! Het was berekoud! Dat vergeet je vast niet snel.
    Je kaart is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig wat een superleuke kaart! Brrr koud

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt met de leuke mol en inderdaad het was een paar nachten erg koud,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de grappige meneer Mol, leuk dat streepjes papier
    wat zal het kamperen koud geweest zijn brrrr
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Brrrr, dat is echt wel heel héél erg koud.
    Ik vind het dapper dat je in een tentje bent gaan liggen.
    Wat een leuke kaart, echt zo'n kaart waarbij je het "kiekeboe" geheel krijgt.
    "Hallo, jij daar, fijne dag!"

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke kaart in lieve kleurtjes Henriët. Mijnheer Mol vond het onder de grond ook koud en nu heeft hij het zonnetje op zijn bolletje. Brr, dat is wel erg koud om in een tent te slapen, doe mij maar niet zo'n nachtje hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wow wat een mooie regenboogmol.
    En ja jullie hadden niet het beste weer helaas. Maar gelukkig hebben jullie wel genoten.
    Bij ons gaat groep 8 volgende week op kamp.
    Fijne zondag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart. En het waren inderdaad koude nachten. Gelukkig was je goed voorbereid.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind koude nachten heerlijk om te slapen maar niet in een tent, brrrr ik moet er niet aan denken.
    Je kaart is gaaf, wat een mooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke kaart, leuk streepjes papier.
    brr koud hoor in een tent...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen