donderdag 5 september 2024

52 weeks to Christmas week 36

Vandaag een bijzondere Kerstkaart. Deze is namelijk gemaakt met producten van Pronty Crafts. Deze lijn met producten voor Kerstkaarten/creaties is vanaf vandaag verkrijgbaar.


Er zit een heel mooi stencil in met kerstbomen (470.806.075). Deze legde ik op mijn papier en strooide er groen Infusions pigmentpoeder overheen wat ik nat heb gespoten. Toen dat droog was heb ik de witte delen groen gemaakt met Distress Oxide. Daarna natuurlijk nog gestempeld met mijn favoriete stempel Text Fanatasy (497.003.009). Daarna 2 boompjes gemaakt met het Christmas figure stencil (470.806.076). Op kleur gebracht met 2 verschillende kleuren groen. Daarna de Kerstman uitgeknipt uit een velletje van de Christmas paper set (471.201.013) en deze voor de boompjes geplakt. Met het Christmas Text Stencil (470.806.074) de tekst gemaakt. Al bedacht ik me later dat ik natuurlijk de tekst HO HO HO had moeten gebruiken.

Natuurlijk link ik deze kaart bij 52 weeks to Christmas.

Vandaag ben ik vrij van school maar staat er een hele lijst huishoudelijke klussen te wachten. Geen zin in maar sommige kamers kunnen wel weer even een dweilbeurtje gebruiken.
Tot morgen. Dan ben ik er al weer met een projectje met heel veel Pronty.

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart is dit. En geniet van je vrije dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond en de vrolijke kabouter
    succes met dweilen, ik hoop dat er op je vrije dag ook nog wat tijd overblijft voor leuke dingen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart en veel succes met de huishoudelijke klusjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, Henriët!
    Sterkte met de huishoud-taken.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kaartje, succes met de klusjes in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk !!!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind m erg mooi geworden, en nu maar wachten op mijn gewonnen prijs van pronty.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het een heel mooi kaartje geworden, met de mooie producten. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een hele mooie kaart met deze leuke materialen gemaakt. Hopelijk blijft er nog tijd over om naar buiten te gaan.. het is heerlijk weer. Wij zijn met de fiets onderweg.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart heb je gemaakt met de nieuwe Pronty spullen. Hier regende het gisteren maar een klein beetje, maar de zon bleef gelukkig weg, nu is het weer bloedheet,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke kerstman op je mooie kerstkaart Henriët, gaaf zoals je de achtergrond gemaakt hebt. Heel mooi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met de vrolijke kerstman.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat doet die kerstman het leuk op die mooie achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie achtergrond en de kerstman staat er tevreden voor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen