donderdag 26 september 2024

52 weeks to Christmas week 39

Je knippert even met je ogen en er is al weer een week om. Er ligt een drukke week achter mij vandaar dat het vorige week ook niet lukte om op jullie blogs te reageren. Dat gaat vandaag vast wel lukken want omdat ik maandag heb gewerkt ben ik vandaag vrij.

Ik laat jullie vandaag weer een kaart zien die ik maakte met de Christmas collectie van Pronty:


Ik liet al kaarten zien met het stencil met de dennentakjes maar in deze collectie zit ook een leuk stencil met kerstboompjes (470.806.075). Die gebruikte ik samen met structuurpasta. Toen de pasta droog was spoot ik er Distress spray inkt overheen. Daarop kwam een stukje tule dat ik ook rood maakte met spray inkt, zwart naaigaren, de fijne feestdagen stempel (497.003.013) in het rood, een postzegel van de Christmas post stamps (472.700.023) en een boompje geknipt uit het dp van de Christmas paper set (471.201.013). Dit alles gemat op rood en dat op een witte basiskaart.
Ik link deze kaart zoals elke week bij 52 weeks to Christmas.

Tussen alle drukke werkzaamheden en leuke uitstapjes door ben ik bezig met het maken van uitnodigingen voor de 80e verjaardag van mijn vader. Ze zijn bijna klaar. Als ze op de post zijn gedaan plaats ik hem hier ook op mijn blog. Nog even geduld.

16 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart, prachtige warme achtergrond kleur.
    ja de weken gaan open en dicht...tis echt zo kerst.
    Gezellig dat we je weer zien met kaart voor 52WTC.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Henriet....en wat leuk gedaan met het gaas achter het plaatje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met de Pronty spulletjes! De weken vliegen idd voorbij!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige achtergrond voor je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke details je wordt er echt een ster in
    ben benieuwd naar je uitnodigingen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart met de kerstbomen achtergrond. Je hebt leuke details gebruikt om het af te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou inderdaad de weken vliegen voorbij.
    Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt voor deze kaart, eerlijk gezegd ben ik zelf niet zo'n fan van het naaigaren op kaarten maar de andere toevoegingen vind ik wel mooi!
    Geniet van je vrije dag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige achtergrond voor deze kaart en een heel mooi geheel geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een leuke crea bea kerstkaart gemaakt. Hier vliegen de weken ook voorbij…. Je wilt soms meer dan er tijd is….. succes met de uitnodigingen voor de verjaardag van je vader. Een fijne dag vandaag. Geniet van je vrije dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart en leuk dat jij de uitnodigen mag maken.
    Succes er mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja echt he, voor we het weten is het kerst. De tijd vliegt..
    Een mooie kerstkaart heb je gemaakt, mooi die achtergrond met boompjes en je hebt er een leuk kluster op gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk deze kaart !!!
    Leuk uitnodigingen voor je vader maken !!!!
    groeten InekeDT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaart heb je gemaakt met de Pronty materialen, echt super om uitnodigingen te maken voor je vaders 80ste verjaardag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje heb je gemaakt Henriët!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuke kaart heb je met de nieuwe collectie gemaakt, die nodigt ook wel uit om aan de slag te gaan.
    Ik ben benieuwd naar de uitnodigingen, die zijn vast ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen