maandag 2 september 2024

Dikke knuffel

Voor aan een bos zonnebloemen wilde ik een kaartje maken. De gele kleur van de zonnebloemen werd mijn uitgangspunt:


Ik bewerkte het papier met 2 stencils van Pronty: het Paisley stencil (470.806.061) en het Fantasy Retro stencil (470.806.058) en 2 verschillende kleuren inkt. Daarop stempelde ik weer met de Text Fantasy stempel (497.003.009). Dat is toch echt wel mijn favoriete stempel op dit moment.
Daarna kleurde ik de vogel in met aquarelpotloden, knipte hem uit en plakte hem verhoogd op. Nog een tekstje erbij (491.100.021) en toen had ik vrij snel een label klaar.

Ik laat dit label meedoen bij Knutsels en Kadootjes. Daar is de uitdaging 'In de lucht' of  'Al wat vliegt'.
En bij Do All Kreatives willen ze ook dingen in de lucht zien.

Vandaag start ook in regio noord het nieuwe schooljaar weer. Ik heb er weer zin in maar toch was ik gisteren op de een of andere manier wat onrustig. Knutselen lukte niet. Ik begon aan van alles maar maakte niks af. Ik kon me niet concentreren op mijn boek. Raar......en dat na 33 jaar in het onderwijs. kan me ook niet herinneren dat ik hier andere jaren 'last' van had.

15 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk en gezellig label!!
    En heel veel succes vandaag, dat gaat vast lukken. Hopelijk heb je wel lekker geslapen.
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf label! Zo leuk met die vogel en het zonnige geel. Ook de achtergrond heb je mooi gemaakt.
    Heel veel succes vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je label is super! Je bent inmiddels al lekker bezig. Succes! Gaat helemaal goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi label met de mooie achtergrond leuk hoe alles in elkaar overloopt wat een gaaf stempeltje heb je gebruikt
    succes vandaag gaat vast allemaal wel lukken hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig heb je wel een hele leuke kabel gemaakt om aan ons te laten zien. Succes vandaag de onrust zal wel weg zakken.
    Liefs en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi label met de vrolijke vogel! Je werkdag zal er misschien al bijna opzitten, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha wat een leuk vogeltje op dit leuke label.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Henriët,
    Wat een leuk label met een vrolijke vogel. Wat gezellig zeg. Hopelijk heb je een fijne eerste werkdag na de vakantie gehad.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke label. O schaam die liggen er bij mij ook nog , wordt tijd om z te gebruiken want ze zijn zo leuk. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd.
    Ik moest altijd glimlachen om die vogeltjes.
    Stond vast heel gezellig aan de bos zonnebloemen.
    Herkenbaar hoor, de onrust, zal de leeftijd wel zijn😉

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk label heb je gemaakt, met de mooie spulletjes. Fladder de fladder voor de leuke vogel. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cute image! I like also the background and the colours of your work! Very nice done! And it makes me smile :-)


    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag hem in het echt. Hij is prachtig!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen