vrijdag 6 september 2024

Gastdesigner bij Creative Artiste Mixed Media blog

Een tijdje geleden werd ik winnaar bij het Creative Artiste Mixed media blog en daarom mag ik daar vandaag gastdesigner zijn:


Voor de zomer maakte ik deze pagina in mijn art-journal al waarvoor ik heel veel producten van Pronty
gebruikte.
Allereerst het stencil Flower (470.806.047). Deze smeerde ik in met Distress oxide inkt, spoot het nat en legde dit op mijn papier.. Daarna bracht ik met dezelfde kleur inkt hartjes aan het het Hearts stencil (470.806.059). Met een tweede kleur inkt bracht ik figuurtjes aan met het Honeycomb stencil (470.806.055). En natuurlijk konden her en der afdrukjes met de Text Fantasy stempel niet ontbreken (497.003.009). Achter de bloemen zit een strook papier van het Beautifull butterfly deco paper (471.201.011). Daarop 2 bloemen van Ludiec die ik kleurde met Distress oxide inkt. Links van de strook papier 2 cirkels die ik depte in de kleuren inkt die ik gebruikte voor de achtergrond en daarop 2 takjes van MD.
Tenslotte nog de ticket gemaakt met de Ticket stamp (497.003.001), 2 papieren vlinders (472.700.020) op kleur gebracht met Distress oxide en een tekstje (491.100.010).

Ik vind het altijd heerlijk om aan zulke projectjes te werken. Van tevoren heb ik nog geen idee hoe het er uit gaat zien. Ik neem vaak 1 stencil als uitgangspunt en daarna zie ik wel wat ik pak om te gebruiken. Altijd een verrassing wat het eindresultaat is.

De eerste week op school zit er weer op. Meteen een rare week: omdat ik maandag gewerkt heb was ik donderdag vrij. Meteen weer een lang weekend dus.

Morgen ben ik er weer. Dan met een stap voor stap uitleg hoe ik een kaartje maakte met inkt en stempels.

12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. De mooie bloemen maken het mooi af. Geniet van je lange weekend… het is nog prachtig weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en je proces herken ik. Ik bedenk het een en er komt vaak iets totaal anders uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor.
    De bloemen passen héél mooi op de achtergrond.
    Prachtige kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow prachtige achtergrond voor de mooie bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful design! Loving all the mixed media that you used and the background that you created for the pretty flowers - amazing 😊. Thanks so much for joining us as Guest Designer at Creative Artiste and for the inspiration! Wishing you a Happy September! Hugs, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the colours in your design - reminds me of some old sweets we used to have in the UK years ago called fruit salad. Just a perfect background for those pretty flowers. Congratulations on being our Guest Designer at Creative Artiste Mixed Media this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow dit is echt MOOI!!!
    wat leuk dat je gast designer mocht zijn.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi gastdesigner kaartje mooie kleuren heb je gebruikt en mooie details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke pagina, je hebt je prima uitgeleefd met inkt, stencils en stempels. Mooie kleurencombinatie.
    Meteen een lang weekend zal best fijn zijn om er weer een beetje in te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een pracht van een project! Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your project is so pretty, and I'm totally in love with that background, Henriet!! I love it when you have no idea how a project will turn out--every step is a small surprise. :-) Thank you very much for sharing this project as our guest designer this month at Creative Artiste Mixed Media! Wishing you a creative month ahead. xo Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful art journal page Have a great rest of the week - Michelle x

    BeantwoordenVerwijderen