zondag 29 september 2024

Gefeliciteerd

Gisterochtend ben ik er eens voor gaan zitten en heb een aantal challenges opgezocht waar ik aan mee wilde doen. Ook heb ik een voorraadje kerstkaarten gemaakt dus ik kan weer even vooruit.
Vandaag laat ik jullie een herfstkaart zien:


Ik gebruikte papiertjes uit mijn voorraadbak en verschillende stansjes van MD. Alleen de tekst is van crealies. De sketch is van De egel alleen veranderde ik de strikjes in een blaadje met 2 swirls van de pompoen.
Deze kaart doet ook mee bij Girls creative crafts en het 4-seasons challenge blog waar ik op de bingokaart koos voor het rijtje paddenstoel-pompoen-blaadjes.

Gisteravond een gezellige avond gehad in Groningen. Eerst naar de basketbalwedstrijd van Donar geweest en daarna bij Gerben en Pauline thuis een spelletje gespeeld. Gerben en Pauline krijgen de komende week bericht op ze de sleutel krijgen van het huurhuis waarvoor ze zich hebben ingeschreven. Spannend! Als het door gaat krijgen ze 23 oktober de sleutel en weet ik wat ik in de herfstvakantie kan doen.

4 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk hoor, je kaartje.
    Leuk, al die rond dwarrelende blaadjes.
    Het dp is mooi passend qua kleur, voor deze herfst kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke herfstkaart!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke herfstkaart Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent lekker bezig geweest zo te lezen. Met resultaat, wat een leuke herfstkaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen