donderdag 7 september 2023

Gastdesigner Cheerful Sketches

Met dit kaartje stond ik eind juli in de top 4 bij Cheerful Sketches en mocht ik voor deze maand gastdesigner zijn. Ik kreeg een digi en een sketch toegestuurd en daar ging ik mee aan de slag:


De digi zorgde eerst voor de nodige hoofdbrekers maar nadat ik het papierblok Sweet Honeymoon van Marianne Design er bij gepakt had wist ik welke kant ik op wilde met de kleurtjes. Met mijn bescheiden voorraadje potloden van de Action  ben ik aan de slag gegaan en ben zelf best tevreden met het resultaat.
Voor de sketch koos ik 4 verschillende papiertjes uit het blok. De afbeelding knipte ik uit en plakte deze verhoogd op. De vertikale tekst is van Crealies en de bloemen zijn van MD. Deze gaat vast en zeker naar een van de nichtjes.

De eerste schoolweek hier in het noorden zit er weer op. Maandag ben ik een ochtendje geweest op mijn vrije maandag. Altijd gezellig om alle kinderen weer te zien zo'n eerste dag na de vakantie. Samen met de directeur heb ik de ouders ontvangen met een kopje koffie en thee en daarna heb ik traditiegetrouw alle kinderen weer op de foto gezet. Deze foto's komen in groot formaat in onze centrale hal te hangen en de leerkrachten printen deze foto's altijd uit als de kinderen jarig zijn en dan hangen we de foto aan de vlaggenmast waar dan de speciale verjaardagsvlag uit hangt. Op dinsdag zit ik op kantoor als IB-er, woensdag sta ik voor groep 4/5 en op donderdag ben ik weer IB-er. Een leuke en afwisselende week. 

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de schets gemaakt. Leuk dat je gd mocht zijn Je hebt zeker afwisselende dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Henriet!
    En leuk dat je GD mocht zijn.
    Veel succes voor het komende schooljaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Henriët.
    Fijn dat je gastdesigner wilde zijn bij Cheerful sketches
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt met het leuke papier en de digi,een keileuke kaart gemaakt.
    Wij zaten lekker binnen tijdens de lunch, was erg lekker.. en buiten zitten is echt niks voor ons,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart, je mag trots zijn op je kleurwerk (dit lijkt mij een heel moeilijke digi) en ook de sketch heb je mooi uitgewerkt. Dankjewel voor je bijdrage als gastdesigner voor het Cheerful Sketches Challange Blog.
    Ik dacht dat je alleen nog maar IB-taken ging invullen, maar dus toch nog een dag voor de klas. Zo leuk dat je alle kinderen ol de foto zet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat kan ik me indenken dat je eerst even moest slikken toen je de digi zag! Maar je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt en je hebt mooi gekleurd!
    Heerlijk zo'n werkweek. Afwisseling is altijd fijn, vind ik. En de vrijdag vrij... wat een luxe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het leuke roze dp, de stempel is ook niet een van de makkelijkste maar het is je goed gelukt
    fijn hoor zo'n afwisselende week
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat knap, zoals je de kaart gemaakt hebt.
    Heel gek, maar ik kies ook bijna nooit voor dit soort digi's.
    Ik weet nooit zo goed wat ik weet je kan, maar ze zijn eigenlijk heel erg mooi en voor jonge dametjes helemaal.
    Bedankt dat je gaat designer wilde zijn.
    Leuk, zo'n afwisselende baan, dat houdt het elke week weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en knap dat je met deze digi je kaartje hebt gemaakt want het is niet echt een alledaags plaatje!
    Wat leuk dat je van dat afwisselende werk hebt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen