zondag 17 september 2023

Kaart met pockets

De challenge van Knutsels en Kadootjes duurt nog 5 dagen en daarom ben ik vanochtend gaan zitten om een pocketkaart te maken. Het ontbrak me een beetje aan inspiratie maar de kaart van Hermien van het DT hielp mee op weg:


Hier zien jullie de kaart met alle tags er nog om. Ik gebruikte papier uit een oud blok van de Action. Volgens mij was het een kerstblok maar zonder kerstthema vind ik het ook hele vrolijke papiertjes. De leeftijd van de jarige kwam op de voorkant en ook een duif. Dat heeft een reden want de kaart is voor mijn schoonzusje en mijn (stief)broertje heeft postduiven. 


Hier heb ik de bovenste 2 labels uit de kaart gehaald. Ik heb er bewust geen touwtjes oid aan gedaan want dat vind ik soms wat rommelig lijken. De tekst links is van Studio Light en rechts van MD.


En hier zie je alle 4 de labels uit hun pocket.

Vandaag doen we lekker een dagje niks. Wat rommelen in huis, wat knutselen en vanavond gaan we uit eten met z'n tweetjes. Nog even bedenken waar we naar toen gaan.
Morgen komt Monique hier een dagje knutselen. Nog geen idee wat we gaan maken maar ze neemt haar nieuwe spulletjes van Pronty mee. Het wordt vast weer een gezellige dag en jullie zullen de resultaten hier wel voorbij zien komen.

13 opmerkingen:

  1. wat een leukerd, mooie kleurtjes.
    fijne dag vandaag en morgen. groeten aan Monique.
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal top deze kaart met vrolijke kleurtjes, erg leuk de duif erbij met de rest van de labels. Geniet van je zondag middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, je kaart is super, en zo vrolijk van kleur! Hier wordt je helemaal blij van! Een echte topper!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is gaaf! Mooie frisse kleuren ook. Lekker zo'n dag! En ben je nu op de maandag vrij? Geniet morgen samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het leuke dp wat een leuke details heb je gebruikt en een schattig duifje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart. Gezellige dag vandaag!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een mooie vrolijke kaart voor je schoonzus gemaakt. Leuk met de labeltjes. Een gezellige dag met Monique. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke pocket-kaart, heerlijk die frisse kleuren!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend gave pocket kaart. Die kleuren zijn geweldig zeg. heel mooi.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave pocket Henriët, heel mooi in deze frisse kleuren en super feestelijk!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar ben ik dan! Superleuke kaart met al die pockets en labeltjes. Prachtig! Het was weer heel gezellig gisteren. En blij met de 2 kaarten die we hebben gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke pocket met al die mooie details en tags!!
    En ja als dit een kerstblokje is, het kan ook prima voor een gewone kaart. Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen