dinsdag 26 september 2023

Knutseldate met Monique (deel 2)

Afgelopen donderdag zagen jullie wat ik vorige week maandag samen met Monique maakte voor de lunch, vandaag kunnen jullie zien waar ik na de lunch mee verder ging:


Dit leuke hamstertje lag ook al een hele poos in mijn stempelbak te wachten tot ik hem zou gebruiken. Op de een of andere manier hikte ik aan tegen het inkleuren. Dat viel achteraf mee. Ik maakte eerst een achtergrond met distress inkt waarop weer de rondje van Pronty kwamen. Die zette ik later aan met een witte gelpen. Met een stempel tekst en spetters aangebracht. De hamster achter een stukje gras geplakt en dezelfde kleur papier gebruikt voor wat blaadjes aan de takken. De tekst vond ik er wel bij passen omdat de hamster wel wat paniekerig kijkt.
Eindelijk weer eens een bladzijde in mijn art-journal. De laatste was van februari dit jaar. Ik ben van plan om mijn inktjes enz. naar boven te verhuizen waar ik er altijd zo bij kan. Nu staan ze bij elkaar in een kastje in de hal maar moet ik altijd eerst van alles en nog wat naar de kamer sjouwen voordat ik aan de slag kan. Nu onze jongste gaat samenwonen heb ik besloten een deel van zijn kamer in te richten met mijn inktjes en stempels.

Deze pagina stuur ik in bij Critter Crazy en bij Crafty Animals waar een dier in de hoodfrol moet staan op je creatie.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige bladzijde voor je art- journal Henriët.
    Mooi achtergrond en super leuke stempel.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk die hamster op je pagina! Soms valt het reuze mee, inderdaad. Ben je er langer tegen aan het hikken dan dat je een potlood vasthoudt!
    En groot gelijk hoor. Zeker als kinderen gaan samenwonen....logeerbedje is voldoende. Het huis is straks weer van jullie samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In het echt nog mooier! Het was weer gezellig. De volgende keer is Fender er waarschijnlijk ook bij. Kevin wordt a.s. maandag geopereerd aan z'n schouder. Sneller dan verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen