zaterdag 30 september 2023

Uitdaging met GerJanne

 Het is vandaag de laatste (zater)dag van de maand september en dus weer tijd voor een uitdaging samen met GerJanne. Het is al weer de 40e keer. Dat betekent dat we al ruim 3 jaar iedere maand een uitdaging voor elkaar bedenken. Deze keer was GerJanne aan de beurt. Ik kreeg voor mijn verjaardag een kaart met een cadeautje met de mededeling dat het cadeautje bestemd was voor de volgende uitdaging. Die kreeg ik eind augustus via de mail: maak een kaart waarop het grootste snijplankje te zien is. De tekst moet op het snijplankje komen te staan. Later kwam er nog een mail dat GerJanne de grootste snijplank wel erg groot vond dus mocht ik zelf kiezen welke ik gebruikte.


Het heeft even geduurd voordat ik bedacht hoe ik een en ander vorm zou gaan geven omdat ik natuurlijk ook nog moest voldoen aan het moodboard dat GerJanne bij de mail deed:
Herfst, pompoenen, kalkoen, thee........ Toen bedacht ik om de kruiwagen te vullen met pompoenen en mais, ik gebruikte paddenstoelen en ook de vogelverschrikker kreeg een plaatje op mijn kaart. Het papier past heel goed bij de kleuren van het moodboard. En terwijl ik bezig was had ik ineens de tekst in mijn hoofd die op het snijplankje moest: proef de herfst.


Hier zien jullie de kaart van de zijkant. Geen idee hoe dit modelletje heet en of het wel een naam heeft maar ik vond het net even anders dan anders.
Gaan jullie ook bij GerJanne kijken welke tekst zij op het snijplankje heeft staan?
De opdracht voor de volgende uitdaging heb ik al bedacht en zal ik deze week naar GerJanne sturen. Een tipje van de sluier......we blijven in de herfstsfeer.

14 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het herfstthema leuk idee met de kruiwagen vol pompoenen de schattige vogelverschrikker steelt de show tof modelletje is het geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW, wat een gave kaart, zo mooi om alles te bekijken want er is veel op te zien! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super zeg!! Je kaart komt qua kleur dichterbij het moodboard dan de mijne... Het midden is leuk, je krijgt een soort 3D effect daardoor. En je sransen zijn voor de herfst perfect.
    Ik ben nu al benieuwd naar je uitdaging voor eind oktober....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, wat een supergave kaart heb je gemaakt! Op en top herfst en zo vrolijk door die leuke vogelverschrikker. Je hebt het model leuk aangekleed en alle ruimte goed benut.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow , wat een prachtige herfstkaart Henriët.
    Leuke details en mooi design papier.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem geweldig !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke uitdaging, en een prachtige kaart als resultaat.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf gedaan Henriet....super leuke kaart in dit model!
    Ook je vorige kaart is prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je geweldig leuk gedaan! Je kaart is prachtig, en opdracht helemaal geslaagd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele mooie herfstkaart met deze leuke materialen gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een toffe materialen en echt helemaal herfst! Mooi 🍁

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een mooie herfstkaart met de vogelverschrikker en de kruiwagen vol met pompoenen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Henriët,
    Wat leuk dat jullie al zo vaak een challenge met elkaar hebben gedaan. Deze uitdaging is ook weer zo leuk bedacht, en wat een leuke uitwerking. Proef de herfst vind ik echt zo gaaf bedacht. Mooie vorm van de kaart ook.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heb je er een mooie kaart van gemaakt!. knap hoor al ongeveer 40 keer een uitdaging met elkaar!.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen