donderdag 14 september 2023

52 weeks to Christmas week 37

Afgelopen zaterdag vond ik het weer te mooi om binnen te gaan zitten knutselen maar buiten te warm om veel te doen. Daarom besloot ik lekker aan de tuintafel een voorraadje achtergrondjes te maken. Dan hoeft er niet heel veel mee naar buiten: mijn bak met papiertjes, Cuttlebug, map met basisstansjes, snij-apparaat en plakband. En zo heb ik heerlijk een poosje zitten combineren met papiertjes.
Zondagochtend vroeg maakte ik met de eerste een kerstkaartje:


De combinatie van deze papiertjes ontstond eigenlijk per ongeluk doordat het papier met de ruitjes op het bruine papier kwam te liggen op mijn tafel. Daar zocht ik nog 2 andere papiertje bij en zo ontstond deze sketch. Hier kwam een boom, een uil en een tekstje bij en zo had ik ook voor deze week weer een kerstkaart die ik natuurlijk link bij 52 weeks to Christmas.
Hij kan ook meedoen bij de XMas challenge. Daar willen ze een kerstboom/kerstbomen op je kaart zien.

Hieronder laat ik jullie nog een foto zien van mijn voorraad achtergrondjes. Die zien jullie allemaal vanzelf wel eens voorbij komen als ik ze af heb gemaakt.

19 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het leuke dp , zou het uiltje in de boom gaan zitten ?? handig zo'n voorraadje met achtergrondjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kerstkaart Henriët.
    Wel makkelijk al die achtergrondjes al af te hebben.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel handig om zo een voorraadje te maken.
    je kaartje is erg leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super gaaf kaartje in prachtige kleuren, uil die zo uit het bos komt vliegen, pracht kaart.
    En heerlijk wat een voorraad om zo te grijpen ...heel handig neem me het telkens voor en komt nooit niks van.
    Gezellige dag vandaag , leuk dat je er weer bij net met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk eens wat een leuk kaartje met dit super leuke uiltje, leuk de voorraad achtergrondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed idee!!
    En je kan voorlopig weer even door.
    Veel hoor!
    Deze eerste kaart is al héél erg leuk. Lekker gemaakt in de vroege uurtjes, toen was het nog niet zo warm hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kaart met het uiltje op deze combinatie van papiertjes. Jij kunt voorlopig even vooruit met je achtergrondjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend deze uil, heel mooi groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de uil en je hoeft voorlopig geen achtergronden meer te maken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oehoe, daar komt een uiltje aangevlogen en waar heeft hij de kerstpost verstopt?.. Een leuke kerstkaart Henriët, handig die achtergrondjes voor het grijpen. Bij mij werkt dat niet maar voor jou duidelijk wel.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart! En lekker zo'n voorraadje om erbij te pakken en dan alleen nog leuk aan te hoeven kleden. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met de uil. Mooie achtergrond. Je hebt leuke achtergrondjes gemaakt. Goed bezig geweest. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met de vrolijke uil Henriet!
    Handig die voorraad achtergrondjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaart met de leuke uil, eigenlijk heel handig om achtergrondjes te maken, maar als je plaatjes gebruikt gaat dat niet,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk zo buiten de achtergrondjes maken, je hebt een mooi voorraadje. Lief kaartje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee om alvast wat voorraad achtergrondjes te maken. Het lijkt me echt wel handig. En je hebt van dit mooie achtergrondje een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart en nog vele te gaan, leuk!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke kaart weer, Henriët. Leuk om zo'n toevallige combinatie te maken, doordat het ene papiertje op het andere lag.
    Ik blijf het heel bijzonder vinden hoe jij zo je achtergrondjes in het vooruit maakt, erg leuk! En zelfs in de warme achtertuin.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk je kaart !
    En wat leuk die achtergrondjes..... ik kan dat niet....
    Slechts 1 kaart tegelijk.
    Zo heeft ieder zijn manier van werken .
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen