maandag 25 september 2023

Kaart met restjes designpapier

Vanochtend had ik mezelf vrijaf gegeven om de kaart voor de uitdaging met GerJanne te maken die zaterdag online komt. Ik appte haar om half 11 dat de kaart klaar was en dat ik ging stofzuigen en de boodschappen ging doen. Dat liep iets anders.......
Nadat ik ons kaartje klaar had gezet op mijn blog zag ik de reminder van KIC voorbij komen waar ze een kaart met restjes designpapier vragen. En laat nou net mijn bakje met rest stukjes dp binnen handbereik staan???


Na het uitzoeken van het dp ws de kaart snel klaar. Strookjes snijden en opplakken, een cirkel uit vellum, tekst en sterren uit goud en toen alles opplakken en voila!
Ik laat deze kaart ook meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs. Daar vragen ze iets met een R: restjes, reepjes, rond.

Nu snel stofzuigen, was ophangen, boodschappen doen en dan zorgen dat ik om 2 uur op school ben waar ik (op mijn vrije maandag) samen met een collega een presentatie verzorg voor ouders.
Morgen ben ik er weer met de tweede creatie die ik vorige week maakte op mijn knutseldate met Monique.

18 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de gekleurde strookjes dp leuke combinatie met het vellum de tekst en sterretjes
    ben benieuwd naar je andere kaart morgen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke restjeskaart Henriët en de tekst komt mooi uit op de vellum cirkel. De goudkleurige tekst en sterretjes maken het extra feestelijk vind ik. Je creatie hieronder die ontstond uit je knutseldate met Monique is ook geweldig. Stoer en vrolijk door de gebruikte materialen, top gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kom jij wel door je restjes heen! Mooi gedaan. De presentatie ging ook vast goed.
    Fijne avond, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart met de restjes papier en de tekst heb je er ook prachtig op aangebracht.
    Knap gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'R' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk zoals je de restjes papier op deze kaart hebt verwerkt. Dat vellum erbij ook hartstikke leuk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die reepjes restjes passen goed bij elkaar en de tekst op het vellum is ook prachtig.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met de restjes papier.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een leuke restjes kaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuke kaart met al die verschillende strookjes, restjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk gedaan met de restjes.
    Dankjewel voor je deelname bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat maakte je een superleuke kaart met de strookjes, leuk met de vellum cirkel en grote tekst,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, en ik maar denken dat je druk aan huishouden begonnen was. Maar dit is leuker he? Je kaart is erg mooi! Strookjes zijn altijd handig om restjeskaarten mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn vaak de leukste kaartjes, die "zomaar opeens" ontstaan.
    Ik vind het héél erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk deze kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes EllyDT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuke kaart, de restjes vormen heel verrassend een mooi geheel. De tekst op het vellum past perfect.
    En, ging je presentatie goed? Wel heel jammer van je vrije dag zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van Kaartjes inspiratie challenges. Groetjes van Helma DT Member Kic team

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super mooie restjes kaart heb je gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt kic

    BeantwoordenVerwijderen