vrijdag 1 september 2023

Bruid en bruidegom

Op het blog van Kaartjes Inspiratie Challenges vragen ze op dit moment een trouwkaart. En omdat ik daar niks meer van op voorraad had ben ik lekker aan de slag gegaan:


De auto van Marianne Design in het wit gestanst met zilveren accenten. De jurk van de bruid, haar parelketting, de strik, de bloemen en de kleding van de bruidegom horen allemaal bij het setje waarmee je de muizen om kunt toveren tot bruidspaar maar je kunt ze dus ook prima gebruiken bij de beren.
Verder spreekt dit kaartje denk ik wel voor zich.

De bbq gisteren met het hele team bij onze directeur thuis was erg gezellig. We hebben lekker gegeten, gezellig gekletst en veel gelachen. Wat werk ik toch in een fijn team!
Manlief en ik gaan straks op weg naar Lauwersoog waar we aan boord gaan van het schip ST5. Ergens op de Waddenzee gaan we droogvallen, dan gaan we van boord en daar geeft Erwin de Vries een concert. Rond half 10 zijn we dan terug in de haven. Het weer is beter dan toen we di begin juli zouden doen. Het is toen afgelast omdat er toen een windkracht 8 stond. Het is nu gelukkig iets minder onstuimig.
Ik neem mijn camera mee en gok dat ik vandaag wel mooie foto's kan maken. In een volgende blogpost laat ik jullie weer meegenieten.

12 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Hoe leuk, het berenpaar. Prachtig gedaan. Heel veel plezier bij het concert van Erwin de Vries.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je kaart is super met dit leuke bruidspaar in de auto! Veel plezier vanavond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige huwelijkskaart Henriët.
    Fijne avond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Echt een leukerd! Veel plezier vanavond op het Wad. Ik ben benieuwd naar de foto's.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart is dit voor een bruidspaar. Veel plezier vanavond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat leuk zeg, dit bruidspaar.
    Wat lief dat ze de spulletjes van de muizen mochten lenen, ze zien er prachtig uit.
    Heel leuk kaartje.
    Fijn is dat hè, als je in een leuk team werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk!! Enig idee om de beren aan te kleden als bruidspaar.
    Ben benieuwd hoe het was bij Erwin de Vries. Dat gaan we zeker nog lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke kaart. De auto heeft een mooi kenteken en de beren zien er piekfijn uit.
    Heel fijn dat je het zo naar je zin hebt tussen je collega's.
    Ik ben heel benieuwd naar je uitje van vandaag, dat is toch bijzonder om zo een concert mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de leuke auto en het bruidspaar op de achterbank wat zien ze er blij uit
    veel plezier op je uitje fijn dat het nu beter weer is
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gave trouwkaart Henriët!! Zoveel toffe details. Fijn dat de BBQ zo fijn is in een fijn team. Je bent er zoveel uren van de week dat zo'n team heel waardevol is.
    En ik lees later nog wel hoe je concert was.
    Fijn weekend verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    En wat een gaaf uitje is dat.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen