donderdag 31 augustus 2023

52 weeks to Christmas week 35

Het is al weer de laatste (donder)dag van augustus en dus ben ik er weer met een kerstkaart voor 52 weeks to Christmas:


Afgelopen zaterdag was ik alleen thuis. 's Ochtends heb ik heerlijk een stapel achtergrondjes zitten maken en 's middags heb ik de eersten afgewerkt. Op deze kaart kwam de ijsbeer van MD met een kleintje. Een tekst in de cirkel en nog 2 boompjes erbij. Weer wat papier opgemaakt uit mijn bak met papiertjes van de Action. Ik heb mezelf beloofd dat ik de nieuwe blokken van dit jaar laat liggen. Ik kan eerst nog heel lang vooruit met alles wat ik nog heb.

Gisteravond ben ik met een vriendin naar een openluchtvoorstelling op het Groninger Hogeland geweest. Op de Wierde Maarhuizen werd het stuk Ripperda opgevoerd over een roemruchte, ambitieuze, maar berooide, Groningse landjonker genaamd Johan Willem Ripperda. De hoofdrol werd gespeeld door Bert Visscher. We hebben genoten en op een klein buitje na was het de hele avond gelukkig droog.
 Vandaag naar school. We hebben vandaag de startvergadering. Die heb ik maandag al voorbereid met mijn directeur. Als intern-begeleider heb je net een iets andere rol dan als leerkracht. Dat vind ik soms nog wat lastig maar daar zal ik ook mijn weg wel weer in vinden.

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met het schattige ijsbeertje Henriet!
    Succes vandaag op school!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart met de lieve ijsberen en mooi DP.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig is deze kerstkaart met familie ijsbeer
    Veel plezier binnenkort op school en n fijne dag....
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart met die leuke ijsbeertjes. Zo schattig. Het papier is ook heel leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Met de ijsbeer Henriët.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de leuke sketch het leuke dp en de schattige ijsberen erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf!!
    Awesome!!! Really great
    grtjs Claudia

    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart! Knap hoe je elke keer van zo'n achtergrondje een kaart maakt. Veel succes met je bezigheden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje weer Henriét! Knap dat je de achtergrondjes al in het voren maakt! Bij mij lukt dat niet hoor, ik schuif ze dan toch weer aan de kant! Een mooie ijsbeer erbij met de jonge beer! Leuk gedaan! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hele mooie kaart die je hebt gemaakt leuke achtergrond. Ik zou laatst ook met de beren aan de slag. Maar ik had ze te donker... een te donkere kleur bruin. Wit vind ik mooier. Als we straks weer thuis zijn zal ik het weer eens proberen. Zitten nu even te pauzeren. Lekker in de zon in de duinen. Vlakbij Biggekerke. Wij zitten een paar dagen op de camping in Oostkapelle. Jij bent ook weer druk.. lees ik wel. Fijn dat je een mooi avond had met de openlucht voorstelling. Succes met alles. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie ijzige kerstkaart door de gebruikte kleuren blauw. Die ijsberen zijn schattig. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Henriët.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooi kaartje heb je gemaakt met die leuke ijsbeertjes en veel succes gewenst in het nieuwe schooljaar.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kerstkaart met de leuke ijsbeertjes
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuke, lieve kaart, mooi in winters blauw.
    De blokken van de Action laten liggen is niet zo moeilijk, er is maar 1 nieuwe zag ik vandaag.
    Wat leuk dat je naar die voorstelling bent geweest, een leuk uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een leuke kaart! En een mooi voornemen om het nieuwe papier nog even te laten liggen. Ik vind dat ook een uitdaging, eerst iets ouds opmaken. En het klinkt als een leuke voorstelling! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kerstkaartje Henriët!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele leuke kaart, Henriët! Ik vind het zo leuk dat jij altijd achtergrondjes vooruit maakt, dat wil ik toch echt ook eens gaan proberen.
    En je voornemen van de Actionblokken herken ik, ik wil ook eerst wat meer opmaken voor ik weer zwicht. Wel met een boogje om die winkel heen, want de verleiding is wel groot, vaak...
    Goede startvergadering morgen!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart in prachtige tinten!
    Grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk achtergrondje heb je gemaakt, heel leuk met de ijsberen erop,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super cute !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen