zaterdag 26 augustus 2023

Uitdaging met GerJanne

Vandaag is het al weer de laatste zaterdag van augustus en traditiegetrouw is de laatste zaterdag van de maand gereserveerd voor de uitdaging van GerJanne en mij. Deze keer was het mijn beurt om de opdracht te bedenken en in verband met de vakantie hield ik het eenvoudig: op de kaart/creatie van augustus wil ik graag een vlaggenlijn zien. 


Het werd een kaart met het olifantje. Hij staat bij een hek waarachter het gras groeit maar ook zonnebloemen. Het bijtje heeft een slinger opgehangen. Aan de ene kant zit hij vastgeknoopt aan de zonnebloem, de andere kant houdt het bijtje zelf maar vast. En de zon schijnt. Nog lekker zomers dus maar met de zonnebloemen ook al een beetje het begin van de herfst.
Ik ben benieuwd wat GerJanne deze keer heeft gemaakt. Heeft ze het kaartje voor deze uitdaging op haar prive-knutselplek op de Franse camping hebben gemaakt of had ze hem voor die tijd al af?
Op naar de uitdaging van september. Een deel van het materiaal daarvoor kreeg ik al voor mijn verjaardag. Nu de opdracht nog.

14 opmerkingen:

  1. Heeee. wat een leuke kaart met de vlaggenlijn! Wat zal dat bijtje moe worden! Ik vind hem heel zonnig! Leuke zonnebloemen zijn dat!
    En inderdaad heb ik dit kaartje in mijn privé knutselplek gemaakt. Zelfs het kleurwerk!
    De volgende opdracht komt er aan! Kun je misschien nog voor het schooljaar echt losbarst een kaartje maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart met de Vlaggenlijn.
    Leuke mallen heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje erop, leuke de vlaggetjeslijn en de zonnebloemen bij het hekje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij noemt dit eenvoudig Henriet......ik vind je kaart super gaaf geworden!
    Ga nog even bij GJ kijken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zonnebloemen, ik wordt er altijd vrolijk van..
    Leuke opdracht, zou ik zelf niet zo snel aan gedacht hebben.
    Mijn moeder en ik zijn er deze keer niet met onze uitdaging, waarschijnlijk volgende week pas.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele mooie zonnige kaart. Beslist niet eenvoudig…. Heel erg mooi opgemaakt de olifant voor het hek en tussen deze leuke zonnebloemen. Het vlaggenlijntje staat er mooi op. Wij zitten nu op Zeeuws Vlaanderen vlakbij Cadzand bad. Waren hiervoor in de buurt van Gent. We moeten nog zien wat onze volgende bestemming is . De meeste drukte is voorbij. We stappen na de koffie op de fiets. Het waait wel…. Maar lekker zonnig. Nog een goed weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een leuke, vrolijke kaart! Zo te zien heb je heerlijk de tijd genomen om aan je bureau te spelen met mallen en papiertjes, het is een plaatje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaart, leuk die zonnebloemen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GerJanne heeft het letterlijk heel eenvoudig opgepikt maar was dan ook op vakantie, haha en dan werken hersenen toch net even anders, hihi. Wat een blij zonnig kaartje heb je gemaakt Henriët en een dikke hora voor je mooie vlaggenlijn en mooie tafereel met de dieren en zonnebloemen! Fijn weekend en weekend groetjes van mij!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk! Door de zonnebloemen doet het meteen zomers aan. Wat is deze olifant toch ook een schatje!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vrolijke kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, deze leuke kaart doet me aan de Beekse Bergen denken. Daar is het gras ook altijd groener/lekkerder aan de andere kant van het hek. De zonnebloemen staan er zo lekker vrolijk bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartje. En de vlaggenlijn is duidelijk aanwezig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Henriët,
    Wat een ontzettend leuke kaart. Echt prachtig gedaan. Het olifantje is zo schattig. Wat een leuke challenge.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen