donderdag 24 augustus 2023

52 weeks to Christmas week 34

Het is me weer gelukt om een kaart te maken voor de wekelijkse kerstkaart bij 52 weeks to Christmas. Deze keer was de oude, vertrouwde kerstman weer eens aan de beurt om op een kerstkaart te verschijnen:


De papiertjes komen uit het blok Swedish Winter van MD. Dat blokje ligt hier al heel lang en ik ben nu van plan om het zo langzamerhand eens te gaan opmaken. De tekst HO HO HO hoort voor mij op de een of andere manier bij de kerstman.

Deze week een heerlijk rustig weekje voordat we weer met de voorbereidingen van het nieuwe schooljaar beginnen. Maandag heerlijk gefietst in het Drentsche AA gebied (onze achtertuin), dinsdag met 2 collega's op school de centrale hal opnieuw ingericht, de personeelskamer een make-over gegeven en mijn kantoor onder handen genomen, woensdag een knutsel en huishoudelijk dagje en vandaag ga ik naar de dierentuin in Emmen om foto's te maken. 
Hieronder wat foto's die ik maandag maakte:






Tot zaterdag. Dan ben ik er weer met een nieuwe uitdaging met GerJanne

18 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de vrolijke kerstman en ho ho ho hoort zeker bij de kerstman
    mooie foto's heb je weer gemaakt
    succes met je laatste weekje vrij en veel plezier in de dierentuin vandaag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart weer. De kerstman is zo schattig. Heel leuk gedaan. Mooie foto's heb je gemaakt.
    Geniet van je laatste week vakantie en veel plezier in de dierentuin :-).
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke kaart gemaakt met deze gezellige kerstman. Prachtige foto's heb je gemaakt va je achtertuin. Veel dier plezier vandaag1
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaart met deze kerstman. Blijft erg leuk . Bij mij zit die onder het stof haha… je hebt mooie foto’s gemaakt. Succes met je activiteiten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kerstman blijft een schatje met zijn bolle buikje. Leuk dessin-papier heb je erbij gebruikt Henriët.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd !!!!
    Mooi in dit rood !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke kaart, Henriët! En schitterende "achtertuin" heb jij.
    Veel plezier in de dierentuin.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kerstman blijft ook zo leuk, gezellig kerstkaartje heb je ermee gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC. Wat een mooie foto's heb je gemaakt, geniet nog lekker van je laatste dagen vrij!
    Lieve groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met deze leuke kerstman, ik blijf deze het mooiste vinden. Je papiertjes passen er perfect bij.
    Nog even genieten van 't mooie weer, wij hebben vanmiddag al wat regendruppels gehad,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart Henriët.
    Mooie natuur foto's.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kerstkaart met de leuke kerstman en hohoho hoort er echt bij
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een gezellige kerstkaart, mooie papiertjes en olijke kerstman.
    Je maakte al prachtige foto's, de laatste is mijn favoriet. Dat eerste hek is een heel bijzondere. Ik ben benieuwd naar de foto's van de dierentuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kerstkaartje Henriet met de leuke kerstman
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi, een make over van de personeelskamer? Dan word ik meteen nieuwsgierig!
    Je kaartje is weer leuk. Ook een achtergrondje dat je al klaar had?
    Handig lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En zo loopt jouw vakantie ook bijna ten einde.
    Maar het zal ook wel weer goed voelen om aan het werk te kunnen gaan.
    Mooie foto's laat je weer zien wat een leuke hobby is dat toch ook, fotografie.
    En je kaart is ook leuk, had je deze achtergrond al liggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waarom die man altijd ho ho ho roept weet ik ook niet. Die mal blijft leuk, ik heb hem ook nog liggen, en hij past goed op de door jou gecreëerde achtergrond met het mooie papier uit dat leuke blok van MD wat ik ook nog moet hebben liggen!
    Mooie foto's ook weer. Leuk dat je op mijn fotoblog hebt gekeken. Heb jij ook een fotoblog o.i.d.?

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een gezellige en fleurige kerstkaart heb je gemaakt met de Kerstman. Het gebied bij de Drentse Aa is prachtig om te fietsen, veel plezier nog van de laatste vakantieweek.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart in het rood!!
    Geniet nog even van de laatste rustige week voordat je kids weer op schoon komen.
    En ja Drenthe is mooi!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen