zondag 27 augustus 2023

Hoera

De sketch van Cheerful Sketches stond al een hele poos op mijn to-do lijst maar ik hikte er op een of andere manier nogal tegenaan. Vanochtend toch maar de stoute schoenen aangetrokken met het onderstaande kaartje als resultaat:


Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid omdat dat beter uitkwam met de ruimte voor het paard. De papiertjes komen weer uit mijn bak en ze zijn volgens mij allemaal van de Action.

Ik laat deze kaart ook meedoen bij Creaties Suzan op Faceboek. Zij wil een huisdier zien op je kaart. Een paard is misschien net een beetje op het randje......
Bij Crafty Animals vragen ze zoals altijd een dier.

Vandaag een lekker dagje thuis. Knutselen, Formule 1 kijken en verder niks wat moet. Ook wel eens lekker zo'n dagje!

20 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Henriët.
    leuk zo de sketch gedraaid .
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik lees het meer, dat de sketch "lastig" is, maar zeg eens eerlijk, was dat het, achteraf gezien ook?
    Ik vind het een hele leuke kaart, zeker voor een paarden meisje of jongen.
    Leuk dat je op de valreep toch nog meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke sketch en het leuke paard erop leuk al de glimmende details, het dp is idd van de Action ik heb dat blok ook zulk leuk papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie uitwerking van de schets !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja heerlijk zo'n dag, hier hetzelfde verhaal Henriët. Wat heb je een lieve kaart met die mooie kleurtjes en leuke paard gemaakt. De sketch zo gedraaid ziet er ook leuk uit. Ik heb je kaart hieronder ook nog bewonderd, heel feestelijk met die vrolijke tekst/vlaggenlijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaart.
    Schattig dat paardje.
    Mooie zachte blauwe kleuren, met nat dat beetje extra in zilver.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met de gedraaide sketch. Je zondag klinkt lekker ontspannen. Hier ook zoiets alleen dan geen F1. Ik denk dat wij ongeveer de enige Nederlanders zijn die daar niets om geven....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, hier ook geen F1, dus er zijn meer Nederlanders die er niets om geven. Mooie kaart met het leuke paard en dat is echt wel een huisdier.. Ik hoop dat het bij jullie droger was dan hier bij ons.
    Tip: de nieuwe kerstblokken liggen alweer bij Action,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje, Ook hier geen F1 fan, haha. Maar ook een heerlijke rustige zondag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met een paard, alleen lag het paard hier vroeger in de speelgoeddoos . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje heb je gemaakt met het schattige paardje Henriet!
    Ik had vandaag ook een knutseldagje....(zie morgen op mijn blog)
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart volgens de schets . Leuk met het roze paard. Fijn dat je een lekker ontspannen dagje had. Wij hebben heerlijk gefietst door de duinen van Zeeuws Vlaanderen. Ik pak zo even mijn boek … groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een leuke kaart geworden, alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, ik zag hem al op Facebook en de discussie of een paard eenhuisdier was. Ik dacht het eigenlijk wel. Maar leuk is die zeker. Verder even jou posten van de laatste tijd gelezen. Mooie kaarten en mooie foto’s laat je zien. Wat een dag naar Culemborg en ook veel gedaan die dag. Geniet nog van de laatste week vakantie, al zal de school ook al vast wat tijd opsnoepen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie kaart, de zilveren accenten zijn mooie toevoegingen. Ik vond de sketch ook wel pittig hoor, met al die laagjes, maar het is je goed gelukt.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches Challange Blog!
    Jouw dag was vast geslaagd, ik begreep dat Max weer gewonnen had.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt Henriët.
    Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superleuk ook dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches.

      Verwijderen
  17. Leuk gemaakt!!
    Awesome
    Claudia

    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou, dat hikken heeft wel een supergaaf effect opgebracht zeg.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Henriët,
    Wat een ontzettend mooie kaart. Prachtig met het paard. Dat papier heb ik ook en vind ik zo mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen