vrijdag 4 augustus 2023

Vlinderkusjes

Bij Knutsels en Kadootjes vragen ze deze keer een creatie met vlinders. Daarvoor ben ik mijn papierbak ingedoken en vond een mooi papiertje met vlinders:


Dat combineerde ik met een houtnerf papiertje en met stippen. De sketch bedacht ik zelf en ik voegde nog 2 vlinders van MD toe. Het tekstje past er precies bij.
Ik laat deze kaart ook meedoen bij Scrapping4funChallenges. Daar willen ze polka dots zien.

Gisterochtend moest ik al op tijd in Assen in het ziekenhuis zijn voor controle. Daarna ben ik doorgereden naar Amen en heb daar ruim een uur heerlijk gewandeld. natuurlijk had ik ook mijn camera weer mee.





Voor de laatste foto lag ik languit op een bruggetje. Je doet soms wat om een foto te maken!

10 opmerkingen:

  1. Hey Henriët,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Ik vind vlinders ook altijd zo leuk op kaarten. Echt prachtig. Mooie foto's heb je ook weer gemaakt. heel leuk om te zien.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de vrolijke vlindertjes en het leuke dp wat heb je weer mooie foto's gemaakt
    hopelijk is de controle goed verlopen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een toffe kaart in deze mooi bij elkaar passende kleuren. Je hebt prachtige foto's gemaakt. Je woont in een mooie omgeving!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de vlinders erg mooi zo met dit papier. Heb je er erg mooi bij gevonden. Mooie foto’s. Je moet wat over hebben voor je hobby…. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart, alles past zo mooi bij elkaar. De kleuren, het papier, de vlinders, het is een mooi geheel.
    Je hebt ook heel mooie foto's gemaakt, vooral die van de libelle. Slim om het nodige met het aangename te combineren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi je kaart voor K&K met vlinders Henriët! En wat is de natuur toch mooi hè, er is altijd wel iets te ontdekken en zo goed dat jij je fototoestel dan meeneemt de natuur in. De libelle is de mooiste vind ik dus maar meer languit gaan liggen?, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    prachtige foto's en soms idd even een andere houding en ooghoogte.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd goed, een vlinder op je kaart! Mooie schets heb je ook verzonnen. Heerlijk dat je zo'n ziekenhuisbezoek hebt gecombineerd met een lekkere wandeling. Van een plek waar je het liefst het minst wil zijn naar een plek waar je graag bent! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kan echt merken dat jij vakantie hebt. Je bent er steeds snel bij met nieuwe Challenges.
    Leuk, deze kaart, ik vind vlinders altijd mooi op een kaart.
    Prachtige foto's, alhoewel ik wel eens zou willen zien hoe jij je foto's maakt, whahaaaaa, misschien kan iemand dáár eens een foto van nemen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card! I love the polka dots and design. Lovely pictures!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Have a great weekend.
    Hugs Rachelle
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://uniqueartexpressions.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen